Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-02@03:01:59 GMT

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۲۹۹۹

هشدار درباره تضییع حق شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، غلامرضا احمدی امروز در جلسه شورای شهر تبریز با آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری و توفیق برای خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی  اظهار داشت: حفظ روحیه جهادی عاملی برای موفقیت در کارها و رفع مشکلات در زمینه های کاری خواهد بود.

 وی اضافه کرد: در مدتی که در شورای شهر حضور داریم شاهد تلاش های همکاران در شورای شهر هستیم که بعضاً بیش از ۱۰ ساعت در روز برای امور شهرداری وقت می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمدی تاکید کرد: برای جبران مشکلات موجود باید با حفظ روحیه و بدون توقف و فداکارانه و به دور از خودنمایی و برای رضای خدا کار کرد.

وی اضافه کرد: نگاه علمی و کار تیمی و بدون سیاسی کاری و پرهیز از اقدامات ژورنالیستی برای رسیدن به اهداف ثمر بخش خواهد بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز اضافه کرد: انتظار  می‌رود استراتژی و اولویت های شورا بیشتر تبیین شود و از روزمرگی جلوگیری و برای هر حوزه برنامه مدون داشته باشیم.

وی تاکید کرد: از جمله اولویت ها توجه جدی به شهرسازی ایرانی اسلامی و تبیین مبانی نظری آن و شهرسازی ایرانی اسلامی در نگاه مقام معظم رهبری، ساماندهی مناطق فرسوده و بافت حاشیه نشین، توجه جدی به محیط زیست و فضای سبز، توسعه حمل و نقل پایدار، درآمد پایدار، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل، تاکید به امور فرهنگی هنری و ورزشی، مقابله با فساد، توضیع عادلانه خدمات، نگاه ویژه به محرومین، گسترش ارتباطات با مقامات استانی و کشوری برای رفع مشکلات شهری  از جمله اموری است که باید در اولویت شورا باشد تا موفق شویم.

احمدی گفت: اگر از حاشیه پرهیز کنیم و نیرو هارا برای این کار بسیج کنیم در این فرصت می‌توانیم اقدامات خوبی برای پیشرفت شهر انجام دهیم.
وی اضافه کرد: این فرصت هم کوتاه است هم می‌تواند برای کار‌های اجرایی مناسب باشد.

وی گفت: سازمان فناوری اطلاعات با وجود زیرساخت های مناسب هنوز برای شهرداری اثر بخش نبوده است.

احمدی با بیان اینکه شایسته سالاری باید در اولویت باشد اضافه کرد: استفاده از نیرو‌های جوان کارآمد و پر نشاط در کنار افراد با تجربه مطلوب است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه حل مشکلات قراردادی موجب آرامش خاطر کارکنان خواهد شد، اضافه کرد: تقویت و حمایت از تشکل های کارگری باید در جدیت باشد اگر اینگونه باشد نمی‌توانند نماینده کارگران را اذیت کنند و تشکلات کارگری می‌توانند در تامین حق و حقوق کارگران مفید باشند.

وی اضافه کرد: سه نفر از همکاران شورای شهر برای اعاده حق و حقوق کلانشهر تبریز در تصویب ایجاد غیر کارشناسی بخش باسمنج که هم  برای اهالی باسمنج ایجاد مشکل کرده و هم باعث تضییع حق شهر تبریز شده است که این موضوع را تا زمان حصول نتیجه پیگیری خواهیم‌کرد.

انتهای پیام/60034

منبع: فارس

کلیدواژه: تبریز مقام معظم رهبری شورای شهر شهر سازی ایرانی اسلامی غلامرضا احمدی عضو شورای اسلامی شهر تبریز شهرداری تبریز حق و حقوق کارگران ژورنالیست شهر تبریز شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد

 هادی خانی رئیس مرکز اطلاعات مالی وزارت اقتصاد گفت: با پیگیری‌های معمول و با مصوبه کمیته حقوقی و قضایی شورای راهبری دادرسی الکترونیک قوه قضاییه، عنوان اتهامی اقدام تروریستی به عناوین مجرمانه سامانه مدیریت پرونده‌های قضایی اضافه گردید.

دبیر شورای عالی پیشگیری و مقابله با جرایم پولشویی و تامین مالی تروریسم ادامه داد: این اقدام در راستای تصریح و تسهیل دسته بندی اطلاعات پرونده‌های مرتبط با اقدامات تروریستی و تامین مالی تروریسم و به تبع آن سهولت مدیریت پرونده‌های مربوط صورت پذیرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی اقتصاد و انرژی

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۳ نامزد به لیست شورای ائتلاف برای انتخابات مجلس در ۲۴ ساعت آینده
  • اتهام مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • عنوان اتهامی مرتبط با تامین مالی تروریسم به عناوین مجرمانه اضافه شد
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • هشدار مصر و اردن درباره کوچاندن فلسطینیان/ تاکید قطر بر جلوگیری از ورود منطقه به جنگ