Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء شد.

دکتر منصور نیکخو سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت در خصوص این دستگاه و ظرفیت های موجود اکسیژن ساز در این مرکز درمانی گفت: این بیمارستان در حال حاضر دو دستگاه ۱۵۰ و ۵۰۰ لیتر و یک مخزن ۳۰ تنی اکسیژن مایع دارد که در طی ماه های اخیر و با افزایش مصرف روزانه جهت تهیه اکسیژن مایع، هزینه های گزافی جهت تهیه و حمل آن متحمل میشدیم که خوشبختانه با اهداء این مخزن ۶۰۰ لیتری از طرف بنیاد مستضعفان که کاملا بروز و مجهز می باشد مشکل تهیه اکسیژن بصورت کامل در بیمارستان برطرف میگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در پیک های مختلف مشکل کمبود اکسیژن نداشتیم و با راه اندازی این دستگاه نیاز این مجموعه به خرید اکسیژن اضافه تامین و صرفه جویی در هزینه های تهیه اکسیژن میشود و با تمهیدات در نظر گرفته شده مخزن ۱۵۰ لیتری به بخش جراحی عمومی منتقل و مخزن های ۵۰۰ و ۶۰۰ لیتری برای ساختمان اصلی و بخش های مختلف اکسیژن لازم را تهیه می کنند.

نیکخو ضمن تشکر از بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی بیان کرد: با اهداء دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری خدمتی ماندگار و بزرگ صورت گرفته و نیاز بیماران به اکسیژن بصورت کامل در این مرکز درمانی حتی در شرایط حاد برطرف میگردد، امیدوارم جهت رفع نیازهای تجهیزات پزشکی اتاق عمل بیمارستان که بعضا بسیار ضروری است به همین صورت بنیاد مستضعفان و علوی نهایت همکاری را داشته باشند.

همچنین مراد مرادی پور مسئول بنیاد علوی شهرستان لنده در خصوص اهداء این دستگاه گفت: دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری با ارزش ۲۵ میلیارد ریال از طرف بنیاد مستضعفان خریداری و به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اهداء گردید.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه در خصوص تولید اکسیژن این دستگاه و کمک های صورت گرفته از طرف بنیاد مستضعفان تاکید کرد: این دستگاه در دقیقه ۶۰۰ لیتر اکسیژن تولید می کند که نیاز این بیمارستان را به اکسیژن برطرف و در مرحله قبلی و در پیک سوم کرونا ۱۲ میلیارد ریال جهت تختها و دستگاه ونتیلاتور در بخش ICU هزینه شده، امیدواریم در آینده کمبودهای تجهیزات پزشکی این مرکز درمانی را در حد توان برطرف کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد كهگيلويه دهدشت دستگاه اکسیژن ساز دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری بیمارستان امام خمینی ره طرف بنیاد مستضعفان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟

به مناسبت سالروز وفات طنزنویس معاصر کیومرث صابری فومنی، معروف به گل‌آقا این ویدئو را مشاهده کنید.

دریافت 11 MB

دیگر خبرها

  • اهمیت معلم از نگاه امام خمینی: شغل شما آدم سازی است
  • امام خمینی: باید پینه دست کارگران را بوسید
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • فیلم/ شوخی گل آقا با امام خمینی با این ولخرجی‌ ورشکست نشوید؟
  • شوخی گل آقا با امام خمینی (ره) + فیلم
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است