Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر روز یکشنبه در این آیین گفت: سامانه بومی احراز هویت خدمات بندری با همت و تلاش گروه نرم افزار اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات این اداره کل راه اندازی شده است.

سیاوش ارجمندزاده افزود: این اقدام در راستای هوشمند سازی و شفافیت فرآیندهای بندر، تحقق هدف‌های دولت الکترونیک و همچنین پیشگیری از تخلف‌های صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه ارائه خدمات به اشخاص حقیقی و حقوقی در پنجره خدمات بندری وابسته به ارائه اسناد هویتی معتبر شامل وکالت‌نامه، معرفی نامه، مدارک شخصی مشتریان و همچنین رفع اثر از احکام قضایی و نامه‌های توقیف سازمان‌های ذی‌صلاح است در همین راستا اقدام به ساخت و رونمایی از سامانه بومی احراز هویت خدمات بندری شده است.

ارجمندزاده افزود: این سامانه به منظور استعلام و جست و جوی پیشرفته اسناد هویتی در اختیار همه ذینفعان زیر مجموعه اداره کل بنادر و دریانوردی استان قرار گرفته است.

وی درج و نگهداری آرشیو الکترونیکی همه اسناد هویتی معتبر، حذف اسناد کاغذی، امکان رهگیری وضعیت هویتی اشخاص نیازمند خدمات بندری تفکیک اسناد هویتی به سه دسته معرفی نامه، وکالتنامه و توقیف را از جمله مزایای سامانه بومی احراز هویت خدمات بندری عنوان کرد.

ارجمندزاده اظهار کرد: افزودن تاریخ اعتبار به اسناد معرفی نامه و وکالت نامه، درج حدود اختیارات به اسناد وکالت نامه، امکان درج لیستی از افراد حقیقی و حقوقی در یک سند توقیف، استعلام وضعیت توقیف افراد و شرکت‌ها بر اساس شناسه ملی، امکان رفع توقیف افراد و شرکت‌ها و پیوست‌نامه رفع توقیف از جمله دیگر مزیت‌های سامانه بومی احرا هویت است.

وی قابلیت جست و جوی پیشرفته در اسناد، امکان دریافت خروجی اکسل از گزارش‌ها، قابلیت تعریف سطح‌های دسترسی سلسله مراتبی به بخش‌های سامانه و کاربری آسان را از دیگر مزیت‌های سامانه بومی احراز هویت خدمات بندری عنوان کرد.

برچسب‌ها بوشهر دولت الکترونیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر دولت الکترونیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر بوشهر دولت الکترونیک اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اسناد هویتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رونمایی از سامانه ساربانیار (سامانه مدیریت پرورش شتر) با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در غرفه استان یزد برگزار شد.   رئیس سازمان جهاد کشاورزی ضمن تحسین اقدامات استان یزد در پروژه‌های یزدبهره‌ور و سند تحولی یزد نوین، به تشریح وضعیت پروژه‌های بخش کشاورزی استان پرداخت.   حاتمی زاده: ساربانیار را برنامه‌ای کاربردی برای مدیریت پرورش شتر دانست و قابلیت‌هایی از قبیل رصد برخط گله شتر، پنل پیامکی و صدور هشدار، ثبت مشخصات و هویت شتر، شبیه‌سازی حرکت و مدل چرای شتر و صدور شناسنامه ژنتیکی را از ویژگی‌های ان عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی از سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد
  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • ۳۳۷ سند مالکیت منطقه دوم دریایی سپاه استان بوشهر صادر شد
  • رونمایی از سامانه ساربانیار در غرفه استان یزد نمایشگاه ایران اکسپو
  • ایران و روسیه در حوزه دفاتر اسناد رسمی تفاهم نامه امضا کردند
  • رونمایی از ۲ پلتفرم بومی گردشگری و مرکبات در مازندران
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اسناد مالکیت ۸۷۴ هکتار زمین طرح نهضت ملی مسکن استان بوشهر صادر شد
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند