Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، سید امیر مرتضوی روز پنجشنبه در هجدهمین جلسه شورای راهبردی و سیاستگذاری تصادفات استان افزود: اقدامات خوبی در زمینه حوادث رانندگی انجام شده، اما تا رسیدن به حد مطلوب فاصله وجود دارد و باید خلاءهای موجود با کار جهادی و تلاش مضاعف مسولان رفع شود.
وی با اشاره به اجرای طرح های مشترک پیشگیرانه از جمله در حوزه تصادفات، ادامه داد: اجرای طرح برخورد با رانندگان پرخطر و طرح کنترل سرعت و رفع نقاط حادثه خیز از آن جمله است که نتایج خوبی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون دادگستری خراسان رضوی گفت: پارسال نقاط حادثه خیز رانندگی در جاده‌های استان شناسایی شد و به همت متولیان مشکلات تعدادی از این نقاط رفع شد و مشکلات نقاط باقی مانده نیز رفع خواهد شد.
وی افزود: در اجرای طرح های پیشگیرانه و بر اساس گزارش های ارایه شده از سوی دستگاه های مسوول با رانندگان  متخلف برخورد شده و تعدادی از این رانندگان نیز به دلیل داشتن سرعت زیاد به کارگروه ویژه معرفی و تعدادی از افراد پرخطر نیز به مدت طولانی از رانندگی منع شده‌اند. مرتضوی ادامه داد: در این راستا با تخلفات ناوگان حمل و نقل جاده ای و بین شهری نیز برخورد شده که این اقدامات منجر به توقیف تعداد قابل توجهی از این خودروها شده است. وی با اشاره به استفاده از فناوری های نوین در اجرای طرح های پیشگیرانه گفت: برخورد با رانندگانی که اقدام به دستکاری پلاک ماشین کرده‌اند نیز در دستور کارپلیس است که با این نوع تخلف نیز برخورد می‌شود و در همین زمینه بخشی از اقدامات از طریق سامانه نظارتی هوشمند رصد و اعمال قانون انجام شده است. معاون دادگستری خراسان رضوی افزود: یکی از مهمترین راهبردها و سیاستهای بخش قضایی استان استفاده حداکثری از ظرفیت های مردمی است و مدیران می‌توانند در راستای نهادینه کردن فرهنگ رانندگی صحیح و همچنین کاهش حوادث و جرایم رانندگی از این ظرفیت ارزشمند استفاده کنند. وی از متولیان این حوزه خواست با رعایت دقیق قوانین با هرگونه رفتار مخاطره‌آمیز که امنیت و سلامت شهروندان را به خطر می اندازد با جدیت برخورد کنند. 
مرتضوی همچنین با اشاره به آغاز سال تحصیلی و احتمال حضوری شدن آموزشها پس از انجام واکسیناسیون ادامه داد: دستگاه‌های متولی باید در زمینه حفظ سلامت و امنیت دانش آموزان از جمله در سرویس مدارس اقدامات لازم را انجام دهند تا از هرگونه آسیب و مشکل احتمالی پیشگیری شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: معاون دادگستری سلامت و امنیت خراسان رضوی خراسان رضوی اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است

به گزارش قدس خراسان، مجتبی خیام نیکویی صبح امروز در بازدید از  مرکز تحقیقات و آموزش کشاورزی طرق در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شاهد تحول چشمگیر در شتاب بخشی در تشکیل هسته های فناور در واحدهای دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در خراسان رضوی هستیم.

وی افزود: حقیقتا اگر بخواهیم بخش کشاورزی را به مفهوم واقعی کلمه متحول و به امنیت غذایی پایدار دست پیدا کنیم مهمترین مولفه حمایت از شرکت های دانش بنیان است.

خیام نکویی ضمن تشریح رشد شرکت های دانش بنیان در حوزه کشاورزی تصریح کرد: ما پیش بینی ۱۰۰شرکت در دهکده های فناوری و نوآوری را کرده ایم که یکی از دهکده های فعال از نظر فعالیت خراسان رضوی است و امروز شاهد رونمایی از دستاوردهای شرکت های

انش بنیان بودیم که  تحول چشمگیری در کل کشور از نظر تجهیزات، ماشین آلات کشاورزی،کود و سم و سایر محصولاتی که باعث افزایش تولید در بخش کشاورزی می شود، ایجاد  می کند.

معاون وزیر کشاورزی تاکید کرد: آنچه امروز برای ما مهم بود و پایلوت آن را به شکل وسیع مشاهده شد  تولید نان کامل بود. استان خراسان رضوی ظرفیت اینکه پایلوت تولید نان کامل را در مدت زمان کوتاهی فراگیر کند دارد و امیدواریم تا پایان سال آینده شاهد این باشیم خراسان رضوی قسمت اعظم نانوایی های آن نان کامل تولید می کند.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی کشور نان کامل را موثر در سلامت مردم دانست و گفت: اگر تولید و استفاده از  نان کامل را با همکاری بخش خصوصی تبدیل  فرهنگ غالب کنیم گام اساسی در سلامت مردم برداشته ایم و اگر مردم ما در سبد غذایی شان این نان  قرار بگیرد بسیاری از بیماری ها  در بین مردم از بین خواهند رفت.

این خبر در حال بروز رسانی است ...

طاهره فجرداودلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • «سرقت» انگیزه کار و تلاش و سرمایه گذاری را از بین می‌برد
  • ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای خراسان رضوی کشف شد
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • تولید نان کامل در خراسان رضوی امنیت غذایی را تامین می‌کند
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • مشارکت ۴۰۰۰ دانش‌آموز خراسان جنوبی در جشنواره سفیران سلامت