Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، سرهنگ حسین نجفی،جانشین انتظامی استان ایلام در نشست تعاملی با مدیرکل صدا و سیمای استان که در راستای پیشبرد برنامه‌های هفته ناجا برگزار شد، اظهار داشت: امروز نقش رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما در تمام عرصه‌های زندگی بشر بر کسی پوشیده نیست و همکاری و همراهی‌های صدا و سیما با پلیس بر مقوله امنیت نیز تأثیر گذ اشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های تمامی کارکنان صدا و سیمای استان در ایام برگزاری مراسم اربعین حسینی و اطلاع رسانی‌های به موقع این مراسم، افزود: امنیت یک تولید جمعی است که بدون مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و برای ارتقای سطح کمی و کیفی این مهم در جامعه همه نهادها، دستگاه‌ها و آحاد جامعه باید یاریگر پلیس باشند تا توفیقات این حوزه ماندگار شود.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اینکه تعامل پلیس با صدا و سیما گامی موثر در ارتقاء احساس امنیت اجتماعی است، ادامه داد: عملکرد صحیح رسانه‌ها در انعکاس فعالیت‌های شبانه روزی پلیس موجب افزایش مهمترین سرمایه اجتماعی ناجا که اعتماد و رضایتمندی عمومی است می‌شود و از همین جا می‌توان به نقش کلیدی صدا و سیما در جایگاه یک رسانه پرمخاطب پی برد.

سرهنگ نجفی گفت: هفته ناجا از روز شنبه تاریخ ۱۷ مهر ماه با شعار پلیس هوشمند، امنیت پایدار شروع و تا روز جمعه ۲۳ مهر ادامه خواهد یافت و تمام اقدامات و برنامه‌های انتظامی استان در این هفته در راستای تولید امنیت پایدار در جامعه صورت خواهد گرفت؛و می‌طلبد صدا سیما همانند گذشته برنامه‌ها پلیس استان را پوشش دهد.

در ادامه محمد بازوند،مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان گفت: اگر امروز هم استانی‌های عزیز در جای جای این استان با خیالی آسوده به کار و فعالیت‌های روزانه می‌پردازند بخاطر ایثارگری و تلاش‌های خستگی ناپذیر مأموران نیروی انتظامی است.

بازوند ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن هفته ناجا افزود: همه ما در ایام اربعین سرور و سالار شهیدان (ع) حضرت امام حسین علیه السلام شاهد بودیم که پلیس با تمام توان نظم و امنیت را برقرار کرد تا عاشقان و شیفتگان اباعبدالله (ع) با آرامش این سفر معنوی را تجربه کنند.

او ادامه داد: امروز زحمات شبانه روزی پلیس از چشم مردم شریف و شهیدپرور استان پوشیده نیست و همه ما قدردان این تلاش‌های مخلصانه هستیم.

مدیر کل صدا و سیمای استان گفت: صدا و سیما و پلیس می‌توانند با هم افزایی و همکاری زمینه رشد و توسعه همه جانبه استان را فراهم آورند.

انتهای پیام / غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی صدا و سیما تعامل و همکاری صدا و سیمای صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️   ️ مجموعه خبری "گشت خبری"، خبر‌های متنوع و رویداد‌های خبر ساز استان سمنان است که در بخش خبری ۲۰ سیما مرکز سمنان در شب گذشته پخش شده است.
در این مجموعه خبری، دیگر رویداد‌های متنوع از سراسر استان سمنان، با موضوعات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، هنری، علمی به نمایش درآمده است و مخاطبان می‌توانند این مجموعه خبری را مشاهده کنند.
مجموعه "گشت خبری" خبر ۲۰ سیما مرکز سمنان، هم چنین در کانال فضای مجازی خبرگزاری صداوسیما استان سمنان به نشانی @news_semnsnirib نیز بارگذاری می‌شود و علاقه‌مندان به دنیای خبر می‌توانند این اخبار را مشاهده و یا دانلود کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نیروهای یگان ویژه موجب ارتقاء احساس امنیت شهروندان است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • لرستان استانی امن و فعال با مشارکت مردم
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • لرستان یکی از استان‌های امن در کشور به شمار می‌آید
  • خبر‌هایی از بزرگداشت هفته کار و کارگر در دامغان
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد در لرستان