Web Analytics Made Easy - Statcounter

صنعت نفت آبادان در ۴ بازی حساس باید به مصاف مدعیان لیگ بیست و یکم برود.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، روز گذشته مراسم قرعه کشی مسابقات لیگ برتر خلیج فراس در فصل بیست و یکم با حضور مدیران سازمان لیگ و عوامل تیم های لیگ برتری انجام شد و تیم های حاضر در لیگ بیست و یکم حریفان خود را در این دوره از مسابقات لیگ برتر خلیج فارس شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که صنعت نفت آبادان که علیرضا منصوریان به تازگی هدایت این تیم لیگ برتری را بر عهده گرفته است قرار است در هفته نخست این رقابت‌ها در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف ذوب اهن اصفهان برود.

اما نکته قابل توجه در قرعه صنعت نفت آبادان در لیگ بیست و یکم آنجاست که این تیم در از هفته پنجم تا نهم باید به مصاف ۴ تیم مدعی برود. در هفته پنجم صنعت در آبادان پذیرای گل گهر خواهد بود و در ششم در ورزشگاه آزادی باید به دیدار پرسپولیس برود. شاگردان منصوریان بعد از بازی با پرسپولیس در جدالی حساس در ورزشگاه خانگی خود باید در برابر استقلال تهران به میدان بروند. 

صنعت نفتی ها بعد از این سه دیدار حساس خود باید دو هفته بعد یعنی در هفته نهم در ورزشگاه نقش جهان باید به مصاف شاگردان محرم نویدکیا برود. صنعت نفتی ها علاوه بر اینکه در این ۴ هفته کار سختی در برابر حریفان خود دارند می توانند تاثیر بسزایی در مشخص کردن قهرمان لیگ بیست و یکم داشته باشند. 

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ برتر خلیج فارس صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس سپاهان صنعت نفت آبادان علیرضا منصوریان گل گهر سیرجان لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس صنعت نفت آبادان لیگ بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شمس آذر 2-1 پیکان؛ اوج هیجان در قزوین؛ پیروزی، تساوی و دوباره پیروزی!
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال
  • صنعت مس کرمان، قهرمان لیگ هندبال شد
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد