Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@21:13:14 GMT

◄ پیشرفت ۱۳ درصدی طرح اقدام ملی مسکن قزوین

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۳۷۸۹

◄ پیشرفت ۱۳ درصدی طرح اقدام ملی مسکن قزوین

تین نیوز

تین نیوز-سیدمرتضی نصری| معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین در جلسه شورای تامین مسکن استان که به ریاست جمالی پور استاندار قزوین، فرخ زاد معاون عمرانی استاندار و جمعی مدیران استانی در سالن اجتماعات شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد.بیان کرد: برخی از پروژه‌های مسکن هنوز به پیشرفت فیزیکی نرسیده است، اما مردم هزینه سوم خود را هم پرداخت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی فرخ زاد در گفت و گو با خبرنگار تین نیوز، تصریح کرد: پروژه‌های طرح اقدام ملی مسکن  تنها ۱۳درصد پیشرفت فیزیکی کرده است نه ۱۵ درصد.

 او افزود: متقاضیانی که سه مرحله پرداختی چهل میلیون تومانی داشته اند،تا دریافت دو مرحله ای تهسیلات بانکی،نباید پرداختی دیگری داشته باشند.   او ابراز امیدواری کرد:با رایزنی های صورت گرفته،طی بازه زمانی یک هفته ای،بین اداره ثبت،وزارت مسکن،راه و شهرسازی و بنیاد مسکن،با ایجاد تفاهم نامه،دفترچه پرداخت اقساط تهسیلات متقاضیان،در اختیارشان قرار خواهد گرفت.    فرخ زاد خاطرنشان کرد: کارشناسانی که پیشرفت فیزیکی مسکن‌های در حال ساخت را بالاتر از حد، تأیید می‌کنند باید در آینده پاسخگو باشند و با آن ها برخورد خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: استاندار قزوین مسکن ملی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۳۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، سرپرست شهرداری منطقه ۷ شهرداری مشهد گفت: یکی از طرح‌های عمرانی سطح منطقه ۷، اجرای بوستان پنج هکتاری بانوان طُرق است که نقش زیادی در ارتقای نشاط و شادابی بانوان منطقه خواهد داشت.    مجید وحدتی پور افزود: این طرح هم اکنون پیشرفت ۴۶ درصدی داشته و امسال ۳۱ میلیارد تومان اعتبار به آن تخصیص یافته است.   وی ادامه داد: شهرداری منطقه به طور جدی پیگیر تکمیل و بهره‌برداری از این طرح بود و سال گذشته نیز ۱۷ میلیارد تومان برای آن درنظر گرفته شده بود.   وحدتی پور ابراز امیدواری کرد با اهتمام مضاعف و تخصیص و تامین اعتبارات، تا پایان امسال از این طرح مهم فضای سبز منطقه، بهره برداری و گام موثری برای بانوان مشهدی برداشته شود.

دیگر خبرها

  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان
  • پیشرفت ۷۷ درصدی طرح جهاد آبرسانی در استان همدان    
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • پیشرفت ۵۳ درصدی طرح متروی شهرستان اسلامشهر
  • افزایش ۳۵ درصدی بارگیری راه آهن لرستان در نخستین ماه سال
  • پیشرفت فیزیکی مسکن ملی سیستان و بلوچستان به ۵۰ درصد رسید