Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکنان استقلال که توقع نداشتند از فهرست جدید تیم ملی خارج شوند، قصد داشتند بلافاصله پس از اعلام اسامی تیم ملی به این موضوع واکنش تندی نشان دهند، اما توصیه جدی کادرفنی و سرپرست تیم باعث شد کسی در این ارتباط فعلا واکنشی نشان ندهد.

به گزارش تابناک ورزشی به نقل از میدان نیوز، گویا بزرگترین نگرانی فرهاد مجیدی و تیم مدیریت باشگاه استقلال این است که در صورت اعتراض بازیکنان بلافاصله کمیته انضباطی و اخلاق ورود پیدا کنند و بازیکنان معترض را با احکام انضباطی مواخذه کنند و آن‌ها شانس همراهی استقلال در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و یکم را از دست بدهند به همین دلیل به بازیکنان اعلام شد هیچ کسی حق اعتراض ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال برخی بازیکنان تیم ملی به شدت از تصمیم اسکوچیچ ناراحت و عصبانی هستند و معتقدند این اتفاق کاملا برنامه ریزی شده است، اما همزمان با این اعتراض‌ها برخی منتقدان با اشاره به خط خوردن استقلالی‌ها از فهرست تیم ملی مدعی شدند موضوع کاملا مشکوک است، چون این بازیکنان با عنوان بازیکن ملی پوش و حاضر در اردوی تیم ملی به اردوی استقلال اضافه شدند و همین مساله باعث شد رقم درخواستی آن‌ها از استقلال به شکل قابل توجهی افزایش پیدا کند.

با این ابهامات ماجرای خط خوردن استقلالی‌ها از فهرست جدید تیم ملی حسابی برای شاگردان فرهاد مجیدی حاشیه ساز شد و مطمئنا این حواشی به این زودی‌ها تمام نخواهد شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور استقلال تیم ملی فوتبال لیست تیم ملی مقدماتی جام جهانی اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور

به گزارش ورزش سه، تقابل استقلال و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال ایران یکی از مهمترین نبرد های این فصل خواهد بود و شاگردان حمید مطهری با توجه به نزدیک شدن ملوان به رتبه آنها در جدول، سعی دارند تا بتوانند با پیروزی برابر آبی پوشان، وضعیت خوب جدولیشان را مدیریت کنند. 

یکی از مهمترین نکته های این دیدار، این است که استقلال در خط دفاعی اگر چه عملکرد خوبی داشته اما شاگردان نکونام طبق آمار در 15 دقیقه آخر بسیار ضعیف نشان داده‌اند و حتی در آخرین بازی آنها برابر شمس آذر قزوین، شرایط به گونه‌ای بود که آنها پیروزی 3 بر صفر خودشان را در آستانه از دست رفتن می‌دیدیند. آبی پوشان 5 گل از 14 گل خورده این فصل را در یک ربع پایانی بازی دریافت کرده‌اند و این امار در خط حمله تراکتور کاملا برعکس است.

تی تی های تبریزی 32 گل در کل لیگ بیست و سوم به ثمر رسانده‌اند و این در حالی است که 14 گل تراکتور (نزدیک به نیمی از گل‌ها) از دقیقه 76 به بعد به ثمر رسیده که نشان می‌دهد خط آتش این تیم در دقایق پایانی با انرژی بیشتری حمله می‌کند که برای تیم نکونام در این بازی می‌تواند دردسرساز باشد.

دیگر خبرها

  • مخالفت وزیر خارجه انگلیس با اقدام علیه سپاه
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • استقلالی‌ها پولدار شدند
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • خواسته استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور چیست؟
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)