Web Analytics Made Easy - Statcounter

    علیرضا قاسمی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی ۶ ماهه نخست امسال، محصول برش سنگین نفتا با تولید نزدیک به ۲۶۲۰۰۰ تن، ۱۳۶ درصد برنامه را محقق و نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش ۷۶ درصدی را ثبت کرده است.

وی افزود: در ادامه رکوردشکنی‌ها در این پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، محصول استراتژیک بنزن بار دیگر با افزایش تولید چشمگیر همراه بوده و با تحقق ۱۳۰ درصدی برنامه طی شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، به ۵۴۰۰۰ تن رسیده که به معنای بی‌نیازی کشور از واردات و البته صادرات این محصول باارزش و خلق ارزشی دیگر برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     
رئیس بهره برداری این شرکت ادامه داد: تلاش کارکنان در بخش‌های مختلف منجر به افزایش ۷۶ درصدی محصول گازمایع نسبت به مدت مشابه سال قبل و تحقق ۱۰۶ درصدی محصول برش سبک نفتا طی این مدت شده است.

وی اضافه کرد: در محصول ریفرمیت نیز حجم تولید با افزایش بی‌سابقه و ثبت رکوردی بی‌نظیر در طول دوران فعالیت شرکت همراه بوده و در ۶ماهه منتهی به شهریور ۱۴۰۰، حدود ۴۰۳۰۰۰تن محصول تولید شده که ۲۰ درصد بیشتر از مدت مشابه سال قبل بوده است.
 
قاسمی در پایان تصریح کرد: طی ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۰، مجموع تولیدات مجتمع بیش از ۳۰ درصد بیشتر از سال گذشته بوده و با تلاش شبانه روزی کارکنان، تولیدات منجر به تحقق ۱۱۶ درصد برنامه شده‌است که حاصل آن تولید حدود ۱۰۰۰۰۰۰ تن محصول می‌باشد.   شرکت پتروشیمی بوعلی سینا

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: پتروشیمی بوعلی سینا بوعلی علیرضا قاسمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا وسیمای استان گفت: سال گذشته یک‌میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل هفت درصد افزایش داشته است.


آریافر افزود: سال ۱۴۰۲ نیز یک میلیون ۲۷۱ هزار تن سیمان در دو کارخانه سیمان قاین و باقران تولید شد.

وی گفت: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است.

مدیر کل صنعت، معدن وتجارت استان افزود: سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

آریافر افزود: سال گذشته ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

همچنین در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شد.

در این جشنواره از شرکت سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان تقدیر شد.تولید سیمان در خراسان جنوبی ۷ درصد افزایش داشته است.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی تولید ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تن محصول بهاره در خراسان رضوی 
  • آغاز گل چینی از گلستان های گل محمدی اردستان
  • افزایش هفت درصدی تولید سیمان در خراسان جنوبی
  • افزایش ۹ درصدی صادرات کالا از مازندران
  • خطر از بزرگترین اقتصاد اروپا گذشت
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • افزایش ۴ درصدی ترددها در جاده های کرمان
  • ◄ افزایش 15 درصدی تلفات رانندگی + سند
  • برای فروش سفره یکبار مصرف چه باید کرد
  • افزایش 6 درصدی حمایت نسل Z از فلسطین و حماس