Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم بخشی مدیر کل ورزش و جوانان استان گیلان در نشستی با اصحاب رسانه در خصوص فعالیت های حوزه ورزش استان به پرسش های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ مریم بخشی در ابتدای این نشست ضمن قدردانی از رسانه ها به جهت انعکاس رویدادهای حوزه ورزش و جوانان استان اظهار داشت : بسیاری از اتفاقات خوب برای ورزش استان ،متاسفانه در دو سال اخیر تحت شعاع بحث بیماری کرونا قرار گرفت و سبب گردید که این رخدادهای مهم آنچنان پر رنگ نگردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با یادآوری برگزاری مسابقات ببن المللی وزنه برداری جام نامجو در گیلان و حضور کشورهای مختلف در این مسابقات گفت : برگزاری جام نامجو یک نقطه عطف در ورزش گیلان بود که در تقویم فعالیت های ورزشی استان جای گرفت و گیلان این پتانسیل را دارد که میزبان مسابقاتی در سطح بین المللی باشد.

بخشی در خصوص اعزام و درخشش ورزشکاران گیلانی در مسابقات المپیک و پارالمپیک عنوان کرد : اگر چه آنچه که باید نتوانستیم در المپیک مدال کسب کنیم اما ورزشکاران عزیز ما توانستند افتخار کسب کنند.

وی ادامه داد : افزایش رنکینگ خانمها بهمنیار و ملایی در مسابقات جهانی موجب شد که این ورزشکاران در بین برترین های دنیا جای بگیرند و حضور در المپیک برای هر ورزشکاری یک افتخار محسوب می شود.

مدیر کل ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد : 8 ورزشکار از گیلان به مسابقات المپیک و پارا المپیک در بخش بانوان و آقایان راه یافتند و برای استانی که چنین استعدادهای ورزشی دارد باید امکانات و زیر ساخت های بروز فراهم گردد.

بخشی تاکید کرد : متاسفانه اماکن ورزشی گیلان به سمت فرسودگی رفته اند و اگر زیر ساخت های ورزشی استان تقویت شود استان گیلان شاهد برگزاری مسابقات بین المللی زیادی خواهد بود.

بخشی در پاسخ به سوالی در خصوص تیم های فوتبال گیلان گفت : تیم سپیدرود رشت بر خلاف صحبت هایی که عنوان می شود مشکل مالکیتی خاصی ندارد و پنجره نقل و انتقالات این تیم باز است و در صورت پرداخت 4 میلیارد تومان مشکلات سپیدرود حل می شود .

وی افزود : در مورد تیم های فوتبال گیلان سیاه نمایی می شود و این امر موجب می گردد که کسی برای مالکیت تیم ها پا به میدان نگذارد .

بخشی در زمینه تیم داماش و مسایل پیش آمده برای آن تیم گفت : برای تیم داماش گیلان به شخصه بسیار تلاش  کردم و جا دارد که از پیگیری های دکتر نوبخت رییس وقت سازمان برنامه و بودجه کشور به دلیل حمایت های بی دریغشان تشکر کنم اما شرایط به گونه ای رقم خورد که اعتبار مورد نیاز تیم داماش به موقع پرداخت نشد و البته موانع قانونی بر سر راه اعتبار تخصیص یافته بود و دیوان محاسبات به آن امر ورود کرد و در حوزه وزارت ورزش نیز حساسیت های به وجود آمد.در هر صورت اداره ورزش استان و بخش دولتی بر اساس قوانین نمی تواند تیم داری کند و باید باشگاههای فوتبال به دنبال علاقمندان به تیم داری و حامیان مالی باشند و بخش خصوصی در این موضوع ورود کند.

بخشی در زمینه تکمیل پروژه استادیوم عضدی رشت اظهار داشت : تا کنون 12 میلیارد تومان برای ورزشگاه عضدی هزینه شده و امسال برای چمن طبیعی استادیوم اعتبار در نظر گرفته شده است.

گفتنی است در پایان این نشست از اصحاب رسانه حوزه ورزش با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرنگاران پارالمپیک مریم بخشی مسابقات المپیک مدیر کل ورزش و جوانان گیلان تیم سپیدرود رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات

آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا _جمعه چهاردهم اردیبهشت_ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در آزمون مشاغل کیفیت بخشی، حدود ۱۹ هزار و ۲۰۰ مربی پرورشی، ورزشی، مراقب سلامت و مشاور جذب خواهند شد که از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می‌شوند.

ثبت نام آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش‌وپرورش در راستای اجرای ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری و بنا بر مفاد دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام ۱۹ هزار و ۱۷۹ نفر مربی امور تربیتی و سبک زندگی، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی تربیت بدنی و سلامت و مشاور تخصصی، ۱۷ بهمن سال گذشته انجام و مقرر شده بود ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ برگزار اما با تغییر زمان آزمون، برگزاری آن به روز جمعه چهاردهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ موکول شد.

کد خبر 749950

دیگر خبرها

  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری آزمون استخدامی معلم پرورشی و ورزش در مهاباد
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند اعتبار و سرمایه‌گذاری است
  • برگزاری آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» + جزئیات
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا تقویت می‌شوند
  • زیرساخت‌های ورزش مدارس در میامی توسعه یافت
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • حفظ منابع آبی نیازمند ترویج فرهنگ صرفه‌جویی و مسئولیت‌پذیری جمعی است