Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رودسر گفت: در این سازمان حدود ۶۶۳ راننده مالک تاکسی و کمکی بار و مسافر وجود دارد که ۵۰۰ نفر از آنان فاقد بیمه تامین اجتماعی هستند.

قاسم خدادادی دشتکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: از نیمه دوم سال ۱۳۹۳ سازمان تأمین اجتماعی سامانه مربوط به بیمه رانندگان تاکسی را محدود کرده است و امکان تغییر در این سامانه وجود ندارد؛ اکنون بیمه رانندگانی که قبل از بسته شدن سایت اقدام به ثبت نام کرده بودند، تداوم دارد و مابقی تاکسیرانان مشمول حمایت دولت در این حوزه در سال‌های اخیر نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در یک ماه اخیر، ثبت نام رانندگان تاکسی شهری در سامانه اطلاعات ملی حمل و نقل (سامح) به منظور ساماندهی امورات بیمه تأمین اجتماعی آغاز شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری رودسر ادامه داد: براساس بخشنامه اتحادیه سازمان‌های حمل و نقل همگانی کشور، به منظور بهره‌مندی رانندگان تاکسی شهری از بیمه تأمین اجتماعی، ثبت نام در سامانه سامح الزامی است و تاکسیرانان باید در اولین فرصت نسبت ثبت نام در این سامانه اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه تاکنون نیمی از تاکسیرانان رودسر در سامانه اطلاعات ملی حمل و نقل ثبت نام کرده‌اند، افزود: تمامی رانندگان تاکسی واجد شرایط استفاده از بیمه تأمین اجتماعی، می‌توانند با مراجعه به سامانه سامح به آدرس اینترنتی http://saammeh.ir ثبت نام کنند.

خدادادی دشتکی با بیان اینکه در ناوگان سازمان حمل و نقل شهرداری رودسر حدود ۶۶۳ راننده مالک تاکسی و کمکی بار و مسافر وجود دارد که پیش از این ۱۶۳ نفر بیمه شده‌اند، افزود: در حال حاضر حدود ۵۰۰ نفر از تاکسیرانان این سازمان فاقد بیمه تأمین اجتماعی هستند و داشتن بیمه تأمین اجتماعی یکی از مطالبات اصلی رانندگان تاکسی است.

به گزارش ایمنا، رودسر در ۷۰ کیلومتری شهر رشت مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 526506

منبع: ایمنا

کلیدواژه: رودسر شهرداري رودسر سازمان حمل ونقل مسافر بیمه تاکسیرانان گيلان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق بیمه تأمین اجتماعی رانندگان تاکسی حمل و نقل ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت

امتداد - عزیزی گفت: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وانت بار شناسایی شدند که این میزان به معنی این است که بیش از ۱۰ درصد از این ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سید کاظم عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفتگو با فرکانس بیمه اظهار کرد: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث، اطلاعات کامل ناوگان وانت بارهای کشور که نزدیک به ۳ میلیون دستگاه بوده است از حیث دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث بررسی شد که مشخص گردید ب

عزیزی با بیان اینکه اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان از ماههای گذشته آغاز شده است و برخی از این خودروها پس از اطلاع رسانی اقدام به اخذ بیمه نامه نموده اند، بیان کرد: آمار و اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان بیمه شخص ثالث، به زودی اعلام خواهد شد.

مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث همچنین در رابطه با تاثیر اجرای این ماده قانونی در میزان مراجعه دارندگان ناوگان فاقد بیمه جهت اخذ بیمه نامه شخص ثالث گفت: این ماده قانونی یکی از مهم ترین مواد قانونی و موثرترین ابزار جذب جامعه هدف جهت دریافت بیمه نامه شخص ثالث می باشد و اثرات اجرای آن در این خصوص تاکنون مشهود و ملموس بوده است و از سوی دیگر اجرای این ماده قانونی، از اهمال دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه نسبت به تاخیر در تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث پیشگیری نموده و بازدارندگی موثری خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • تأیید بیمه تأمین اجتماعی ۱۰۹ هنرمند صنایع دستی در مشهد مقدس
  • ۱۳۰۰ هنرمند صنایع دستی مشهد بیمه شدند‌
  • دهقان کیا: دولت و مجلس به دنبال حال خوب برای بازنشستگان تأمین اجتماعی نیستند/ حال خوب با پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی
  • سامانه تامین مالی جمعی آبادیران عرصه‌ای برای تحقق شعار سال
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • پروژه دریافت لیست هوشمند حق بیمه کارگاه‌ها در استان فارس آغاز شد
  • کلاه بیمه ای بر سر کارگران ساختمانی
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی