Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@17:13:29 GMT

درج نام شهید علی لندی به عنوان پهلوانان تاریخ ساز

تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۴۹۱۴

درج نام شهید علی لندی به عنوان پهلوانان تاریخ ساز

گروه استان‌‌ها_ رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای گفت: شهید علی لندی واقعا جوانمردانه و پهلوانانه درس دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود به‌جا گذاشت و تاریخ‌ساز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گتوند، عصر امروز یکشنبه یازدهم مهرماه آیین افتتاح سالن ورزش زورخانه‌ای حیدرکرار شهرستان گتوند با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرعلی باران چشمه در این آیین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مدافعین حرم اظهار داشت: شهید علی لندی واقعا جوانمردانه و پهلوانانه درس دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی از خود به‌جا گذاشت و با گذشتن از جان خود برای نجات جان هم‌وطنانش تاریخ‌ساز شد و امیدواریم این اقدام جوانمردانه او برای همه درس‌آموز باشد.

وی افزود: من بیش از سی سال است که در ورزش کشور حضور دارم و همه نوع ورزشی‌هایی را دیدم، زمانی که با دکتر سلطانی فر دیدار داشتم و وی به من گفت که برای فدراسیون ورزش زورخانه‌ای باید بیایید و سروسامانی بدهید و کمک کنید، من به‌یاد خاطره‌‌ای ارزشمند افتادم و به همین خاطر بدون هیچ درنگی قبول کردم.ئ

رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای کشور بااشاره به آن خاطره که باعث شد برای سمت ریاست این فدراسیون کاندید شود تصریح کرد: من تقریبا 8 سال پیش رئیس تربیت بدنی کل نیروهای مسلح بودم و در آن زمان فرمانده سپاه کاشان من را برای یک مراسمی دعوت کرد ما حضور پیدا کردیم و سالن پر از جمعیت و همه مسئولان حضور داشتند، در این مراسم که جشن اعیاد شعبانیه بود امام جمعه فقید کاشان در وصف حضرت ابوالفصل العباس (ع) ابیاتی سرود و بعد از آن ورزشکاران زروخانه‌ای نیز برنامه اجرا کردند.

صالح‌شهر گتوند سرزمین غنی فوتبال خوزستان؛ محروم از امکانات ابتدایی+ فیلمبرنامه‌های هفته ملی و روز جهانی کودک اعلام شد/گرامیداشت یاد شهید «علی لندی»اهدای قرآن با دستخط رهبری به خانواده شهید لندی

 

باران چشمه اضافه کرد: در ورزش زورخانه‌ای نام خدا،اهل بیت، امیرالمؤمنین، سلام و صلوات، وجود دارد، سلامت جسم و روح، درس مردانگی،پهلوانی و جوانمردی، ایثار و گذشت از دیگر ویژگی‌های این ورزش است و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که این ورزش، ورزش سنتی،ملی،آئینی و فرهنگی ما است و ما باید این را پاس بداریم و در داخل و خارج کشور ترویج دهیم.

در ادامه رئیس فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بنده به نمایندگی از وزارت ورزش و جوانان و بعنوان دبیر ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی، امروز خدمت خانواده شهید علی لندی رسیدیم و به آن‌ها شهادت پهلوانانه فرزندشان را تبریک وتهنیت گفتیم و امیدواریم این کار جوانمردانه برای همه جوانان و نوجوانان ما درس آموز باشد.

وی افزود: بعد از دیدار با خانواده شهید علی لندی به همراه رییس هیات ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای خوزستان به مسجد سلیمان رفتیم و با مسئولان پتروشیمی دیدار و از زورخانه‌ قدیمی این شهر بازدید کردیم و بعد از آن با مدیرعامل باشگاه فولاد نیز ملاقاتی داشتیم و در آخر هم که در شهرستان گتوند حضور پیدا کردیم.

باران چشمه تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که بتوانیم با کمک مسئولان استان در جهت توسعه و گسترش این ورزش آئینی، ملی و سنتی که موردتاکید مقام معظم رهبری است، ان‌شا‌ءالله گام‌های خوبی برداریم تا این رشته ورزشی به جایگاه واقعی خودش برسد.

 

انتهای پیام/331/ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس فدراسیون ورزش های زورخانه ای شهید علی لندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۴۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی

به گزارش خبرنگار مهر، فدراسیون بادبانی و فدراسیون راگبی در زمان حمید سجادی تشکیل شدند اما پس از گذشت چند ماهی از فعالیت های آنها، دوباره منحل و به انجمن تبدیل شدند.

حمید سجادی وزیر وقت ورزش و جوانان در اقدامی غیرکارشناسی در زمان حضور خود در وزارت ورزش چند فدراسیون جدید را راه اندازی و تاسیس کرد که هیچکدام موفق نشدند و روزهای آشفته ای را تجربه می کنند.

کد خبر 6093966

دیگر خبرها

  • همایش پهلوانان و باستانی کاران شهرضا
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد
  • تجلیل وزیر ورزش از ژیمناست تاریخ ساز(عکس)
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد