Web Analytics Made Easy - Statcounter

"تیگو ۸پرو"لوکس ترین محصول مدیران خودرو که بناست تا در آینده نزدیک توسط این شرکت مونتاژ و روانه بازار شود در تهران رویت شد.

به گزارش خبرنگار جیب نیوز ، "تیگو۸ پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند لوکس ۷ نفره است که با طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر ، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جلوپنجره این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده و حس یک شاسی بلند به روز را تداعی می کند.

با ورود به داخل تیگو ۸ پرو و مشاهده داشبورد آن، با نمایی کاملاً متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه می‌شوید.

یک داشبورد کاملاً مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعاً ۲۴٫۶ اینچ خواهد بود و در نوع خود بی‌نظیر است. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: شاسی بلند میلی متر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی

جواد شمسایی اظهار کرد: آمارنامه ملزومات دارویی برای اولین بار در سال گذشته منتشر شد و به موازات آن دسترسی به داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی برای ذیفنعان و شرکت‌های فعال این حوزه مهیا شده است.

وی افزود: مطالعات ارزیابی بالینی ملزومات دارویی نیز توسط اداره مطالعات بالینی، پذیرش شده درسال گذشته ۹ فرآورده مورد بررسی قرار گرفته است.

به گفته رئیس اداره ملزومات دارویی سازمان غذا و دارو یکی از اقدامات انجام شده در راستای تسهیل امور فراورده‌های ملزومات دارویی دسته بندی، استانداردسازی و تهیه فهرست این فرآورده‌ها بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • ببینید | تصادف وحشتناک خودرو تیگو ۷ پرو و تاکسی پژو ۴۰۵
  • لونا GRE برقی ایران خودرو + مشخصات، عکس و قیمت Luna GRE EV
  • قیمت گوشی سامسونگ a54 امروز (۱۸ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a54 Samsung
  • همایش ملی شاعر بلند آوازه‌ کُرد «میرزا احمد داواشی» برگزار می‌شود
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • نیسان سانی وارداتی جهان نوین آریا + مشخصات، عکس و قیمت Nissan Sunny
  • پیش‌بینی فعالان بازار از قیمت طلا و ارز در روزهای آینده/ منتظر این قیمت‌ها در بازار باشید
  • راه اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • راه‌اندازی داشبورد آنلاین آمارنامه ملزومات دارویی
  • چری در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ با رویکرد «اکوسیستم متنوع»