Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه در پاسخ به نقض آتش‌بس ادلب از سوی «جبهه‌النصره»، مواضع این گروهک تروریستی در «سهل الغاب» را هدف حملات موشکی خود قرار داد.

به گزارش ایسنا، نیروهای سوری در پی نقض توافق آتش‌بس ادلب واقع در شمال سوریه و حمله تروریست‌های جبهه النصره به مواضع ارتش در سهل الغاب، پایگاه‌های النصره در «السرمانیه»، «الزیاره»، «خربه الناقوس» واقع در شمال غربی سهل الغاب را با شلیک چند موشک هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط، روزنامه الوطن سوریه گزارش داد که یگان‌های ارتش سوریه مستقر در حومه ادلب نیز مواضع جبهه النصره در مناطق «الفطیره»، «فلیفل»، «بینین» در حومه جنوبی ادلب را هدف قرار دادند.

یک منبع میدانی ادلب به روزنامه الوطن گفت که این حملات، حاوی این پیام است که جنگ ادلب نزدیک است.

خبر دیگر از تحولات سوریه اینکه، امروز وضعیت ده‌ها نفر دیگر از افراد تحت تعقیب و فراری از خدمت سربازی ساکن شهر «جاسم» (حومه شمال غربی درعا)، در چارچوب توافق حل و فصل بین کمیته نظامی و امنیتی و عناصر مسلح منطقه، مشخص شده است و افراد مسلح سلاح خود را تحویل ارتش سوریه داده‌اند.

خبرنگار سانا در این باره گفت که ده‌ها نفر از افراد مسلح و تحت‌تعقیب و سربازان فراری از خدمت نظامی از صبح امروز به مرکز ویژه حل‌وفصل که در شهر جاسم افتتاح شده است، رفتند تا اوضاع خود را حل و فصل کرده و تسلیحاتی را که با برخی از آنان بود، به ارتش تحویل دهند.

استان درعا در یک ماه گذشته شاهد اجرای توافقات میان دولت سوریه و عناصر مسلح با میانجیگری روسیه بود و نیروهای ارتش سوریه در پی این توافقات بدون درگیری وارد محله «درعا البلد» در شهر درعا و شهرک‌ها و شهرهای «نوی»، «الیادوده»، «مزیریب»، «طفس»، «تل شهاب»، «حوض الیرموک» و شهرک‌ها و روستاهای دیگر شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سوريه جبهه النصره ارتش سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند

سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد نیروهای یمنی دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف قرار داده‌اند.

به گزارش ایسنا، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن بامداد امروز سه شنبه از هدف قرار دادن دو ناوشکن آمریکایی و یک کشتی را در دریای سرخ هدف خبر داد و تأکید کرد این عملیات با موفقیت صورت گرفته است.

به گزارش المسییره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود: نیروهای مسلح یمن دو ناوشکن آمریکایی را در آب‌های دریای سرخ با پهپاد هدف قرار دادند.

وی در ادامه تصریح کرد: همچنین کشتی انگلیسی CYCLADES که پیش‌تر با مخفی‌کاری و دستکاری مقصد خود وانمود کرد عازم بندری دیگر است اما سر از بندر ایلات درآورد، با همکاری مشترک نیروی دریایی و یگان‌های موشکی و پهپادی یمن هدف قرار گرفت.

سرتیپ یحیی سریع خاطرنشان کرد در عملیاتی دیگر، با تعدادی پهپاد، کشتی صهیونیستی (MSC ORION) در اقیانوس هند هدف قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل/شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۵۶۸ نفر افزایش یافت
  • متن پیشنهادی اسرائیل برای توافق با حماس منتشر شد+ جزئیات/ حملات سنگین حزب‌الله و سرایا القدس به مواضع ارتش اسرائیل
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • ارتش اوکراین با کمبود شدید نیروی نظامی روبروست
  • حمله افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان؛ هفت نفر به شهادت رسیدند
  • شاهکار دیگر ارتش یمن در دریای سرخ و اقیانوس هند
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه