Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته نهم رقابت‌های لیگ یک فوتبال فرانسه (لوشامپیونه) با برگزاری ۴ دیدار همزمان پیگیری شد.

نانت ۲ - تروا صفر

گل‌های این بازی را جیروتو و لودویچ بلاس به ترتیب در دقایق ۵۸ و ۶۹ برای تیم نانت به ثمر رساندند. تیم نانت با پیروزی در این بازی با ۱۳ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم تروا نیز با ۶ امتیاز در رتبه هفدهم جدل قرار گرفت.

لوریان یک - کلرمون یک

گل‌های این بازی رابایو در دقیقه ۱۵ برای کلرمون و لاپورته در دقیقه ۵۴ برای تیم لوریان به ثمر رساند. تیم‌های لوریان و کلرمون با تساوی در این بازی با به ترتیب با ۱۴ و ۱۰ امتیاز در رتبه‌های هفتم و پانزدهم جدول قرار گرفتند.

موناکو ۳ - بوردو صفر

گل‌های این بازی را جیروتو، گولووین و بن یدر برای تیم موناکو به ثمر رساندند. شاگردان کواچ با پیروزی در این بازی چهارده امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت. تیم بوردو نیز با ۷ امتیاز در رتبه شانزدهم جدول باقی ماند.

آنژه ۳ - متز ۲

گل‌های این بازی را چو، مانگانی و باهوکن به ترتیب در دقایق ۵۳، ۶۶ و ۹۳ برای تیم آنژه و برون و بولایا در دقایق ۱۰ و ۵۹ برای تیم متز به ثمر رساندند.

تیم آنژه با کسب ۳ امتیاز این بازی با ۱۶ امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار گفت. نتیم متز نیز با ۶ امتیاز در رده هجدهم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید 

بازی‌های پر گل لوشامپیونه ادامه دارند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لوشامپیونه فرانسه لیگ یک فرانسه گل های این بازی امتیاز در رتبه جدول قرار گرفت برای تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید

تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با قبول شکستی دیگر مقابل دنور در آستانه حذف از پلی‌آف قرار گرفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم بسکتبال دنور ناگتس در بازی سوم از سری پلی‌آف یک چهارم نهایی کنفرانس غرب لیگ NBA به سومین پیروزی خود مقابل لس‌آنجلس لیکرز دست پیدا کرد و لیکرز را در آستانه حذف قرار داد. این یازدهمین پیروزی متوالی دنور مقابل لیکرز بود.

لیگ NBA| شکست لیکرز در ثانیه پایانی/ کاوز و نیکس پیروز شدند

نیکولا یوکیچ 24 امتیاز،‌ 15 ریباند و 9 پاس گل برای دنور و آنتونی دیویس 33 امتیاز و 15 ریباند برای لیکرز کسب کردند.

نکته قابل توجه در مورد لیکرز این است که در هر 3 بازی پلی‌آف از حریف با اختلاف بیش از 10 امتیاز پیش بود اما در نهایت شکست خورد. کارشناسان معتقدند دلیل شکست‌‌های لیکرز این است که به جز لبران جیمز، آنتونی دیویس و آستین ریوز، هیچ بازیکنی قادر به کسب امتیاز در حد قابل قبول نیست. دی‌آنجلو راسل نیز در بازی صبح امروز 24 دقیقه بازی کرد اما امتیازی به دست نیاورد.

فیلادلفیا سونی سیکسرز با 50 امتیاز و 8 ریباند از جوول امبید از سد نیویورک نیکس گذشت. جیلین برانسون 39 امتیاز و 13 پاس گل برای نیکس به دست آورد.

نتایج دیدارهای صبح امروز، جمعه به شرح زیر است:

کلیولند 83 - اورلاندو 121 (2 بر یک به سود کلیولند)
نیویورک 114 - فیلادلفیا 125 (2 بر یک به سود نیویورک)
دنور 112 - لیکرز 105 (3 بر صفر به سود دنور)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لیگ NBA| پیروزی لیکرز با آمار خیره‌کننده دیویس
  • پیروزی بزرگ تیم عزت‌اللهی برابر العین کرسپو
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • ادامه پیروزی‌های پیاپی الهلال در لیگ عربستان
  • وی‌ای‌‌آر سه امتیاز را از جیب قائدی بیرون کشید!‏
  • لیگ NBA| لیکرز در آستانه حذف/ پیروزی فیلا با درخشش امبید
  • از کابوس سقوط تا صعود به یک چهارم جام حذفی/ تیم محترم «محرم»
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • بوندس‌لیگا تحت تاثیر جنگ جهانی دوم قرار گرفت!‏