Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی‌های هفته هشتم لالیگای اسپانیا با پیروزی خانگی زیردریایی زرد مقابل رئال بتیس و تساوی خانگی ختافه برابر رئال سوسیه‌داد دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته هشتم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) دو بازی انجام شد که در یکی از آنها ختافه مقابل میزبان خود سوسیه‌داد به تساوی یک - یک رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساندرو رامیرس در دقیقه 40 گل نخست را برای ختافه به ثمر رساند، اما میکل اویارسابال در دقیقه 68 گل تساوی را برای آبی‌و‌سفیدپوشان باسک زد تا امتیازات میان دو تیم تقسیم شود.

با این نتیجه سوسیه‌داد 17 امتیازی شد و اگرچه از رده سوم بالاتر نرفت، اما اکنون با دو تیم بالای جدول، رئال مادرید و اتلتیکومادرید هم‌امتیاز  است.

در دیگر بازی، تیم ویارئال در ورزشگاه سرامیکا موفق شد میهمان خود رئال بتیس را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد. آرنات دانیوما دو بار در دقایق 1+45 و 69 گل‌های قهرمان فصل گذشته لیگ اروپا را برای ویارئال به ثمر رساندند.

ویارئال با غلبه بر حریف آندلسی خود 11 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول صعود کرد. رئال بتیس هم 12 امتیازی ماند و در رده دهم جدول قرار گرفت.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا رئال سوسیداد ختافه لالیگا رئال سوسیداد ختافه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان

به گزارش "ورزش سه"، الهلال در ادامه پیروزی‌های خود در لیگ حرفه‌ای عربستان، میهمان خود الفتح را با سه گل شکست داد.

آبی های پایتخت که سه شنبه گذشته مقابل العین امارات در مرحله نیمه نهایی این مسابقات، حذف از آسیا را پشت سر گذاشتند، سپس بازگشتند و مقابل الفتح پیروز شدند و گامی دیگر در راه رسیدن به عنوان قهرمانی برداشتند.

الهلال علاوه بر میتروویچ صربستانی که چندین هفته غایب بود، از حضور سالم الدوساری و مالکوم برزیلی محروم بود اما با این وجود به پیروزی رسید.

این تیم به رهبری ژسوس پرتغالی امتیاز خود را به 80 رساند و اختلاف امتیاز بین خود و النصر را به طور موقت به 12 امتیاز رساند.

رسیدن به حد نصاب هشتاد امتیازی الهلال را حتی در سطح تیمهای آسیایی هم یکه تاز می‌کند و جالب اینکه آنها اکنون فرصت رسیدن به 98 امتیاز تا پایان فصل را هم خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • آنچلوتی: گولر فصل آینده در رئال مادرید خواهد ماند
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • آنچلوتی: شک ندارم آردا گولر فصل بعد هم در رئال مادرید است؛ به قهرمانی در لالیگا خیلی نزدیکیم
  • آنچلوتی تأیید کرد: این ستاره از رئال نمی‌رود
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • درخشش آردا گولر مقابل دیدگان کارلو آنچلوتی / عکس
  • زلزله آنچلوتی در ترکیب رئال مقابل سوسیداد با ایجاد ۹ تغییر
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است