Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- با فرارسیدن هفته ایمنی و آتشنشانی از ۳۰ نفر پرسنل نمونه ایمنی و آتشنشانی این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر؛ به منظور ارج نهادن به خدمات خالصانه و فعالیت‌های مثمرثمر پرسنل ایمنی و آتش نشانی شرکت، طی مراسمی از عملکرد آن ها تقدیر به عمل آمد. مهندس محیاپور مدیرعامل شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در این مراسم با اشاره به اهمیت نقش آتش‌نشانان در کاهش و مهار حوادث گفت: آتش‌نشانان همواره ثابت کرده‌اند که حضور آن ها به عنوان پشتیبان صنعت بسیار مهم و موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: به ویژه این اهمیت را در محیط های صنعتی و معدنی بیشتر شاهد هستیم چراکه به دلیل شرایط ویژه محیط کار، امکان بروز آتش سوزی و بروز حوادث بیشتر است. به همین دلیل وجود پرسنل ماهر و به روز ایمنی و آتش‌نشانی در مجموعه های معدنی و صنعتی یکی از ضروریات امر می‌باشد.
مهندس محیاپور تصریح کرد: بر خود واجب می دانیم از تلاش دلسوزانه پرسنل ایمنی و آتش‌نشانی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر در هفته ای که به نام آن ها ثبت شده است تقدیر کنیم تا فراموش نکنیم اگر این نیروهای دلسوز و خدوم حضور نداشته باشند، چه بسا اتفاقاتی به وقوع بپیوندد که امکان جبران آن ها وجود نداشته باشد.

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر ایمنی و آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: آتش در کارخانه گسترده مبل سازی در شهرک شمس‌آباد مهار و از سرایت به اطراف جلوگیری شد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش‌سوزی گسترده اظهار کرد: این حادثه شهرک صنعتی شمس آباد اتوبان قم امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ ساعت ۱۳:۵۲ به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

وی افزود: یک ایستگاه کمکی به همراه خودروهای پشتیبانی، تانکر آب به محل اعزام شدند و مشاهده کردند در یک کارخانه بزرگ به وسعت ۲۰۰۰ متر مسقف و محل تولید مبلمان از نوع پلیمری بوده که بسیار قابل اشتعال است، آتش کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: سقف‌ها تخریب و روی اجناس ریخته، مواد تولید کننده اولیه مبل مانند رنگ و تینر و پارچه به مقدار زیاد وجود داشت

وی ادامه داد: در مجاورت یک کارگاه و کارخانه مواد پتروشیمی وجود داشت و آتش در حال سرایت بود، بنابراین آتش‌نشانان با اتخاذ تدابیر عملیاتی فعالیت را آغاز و از سرایت آتش به اطراف جلوگیری و نیروها کماکان مشغول عملیات خاموش کردن آتش هستند، آتش تا حد زیادی تحت کنترل است.

ملکی خاطرنشان کرد: مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

کد خبر 748487

دیگر خبرها

  • تصاویر آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه بزرگ در تهران |‌ ویدئو
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • جسد یکی از غرق‌شدگان نازلوچای ارومیه کشف شد
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب زرند
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان