Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایتالیا با شکست روسیه عنوان قهرمانی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های جهان را از آن خود کرد و روسیه به نایب‌قهرمانی بسنده کرد.

مرحله فینال و رده‌بندی بیست‌ویکمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان امروز (یکشنبه) با برگزاری هشت دیدار به میزبانی ایتالیا و بلغارستان به پایان رسید و تیم ملی جوانان ایتالیا با کسب پیروزی سه بر صفر مقابل روسیه در دیدار نهایی، روی سکوی نخست ایستاد و جام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به خانه برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایتالیا در دوره گذشته این رقابت‌ها در سال 2019، به مقام نایب قهرمانی رسیده بود.

به گزارش طرفداری؛ در دیگر بازی مهم روز پایانی، تیم بلژیک با پیروزی سه بر یک مقابل بلغارستان، روی سکوی سوم جهان ایستاد.

در رقابت‌های امروز تیم‌های مراکش، مصر، کوبا، ایران، برزیل، لهستان، ایتالیا و بلژیک موفق به کسب پیروزی مقابل حریفان شدند.

تیم کامرون در این رقابت‌ها حضور نیافت و با ثبت باخت فنی سه بر صفر برای این تیم در تمامی بازی‌ها، در نهایت در جایگاه شانزدهم مسابقات قرار گرفت.

** نتایج کامل مرحله فینال و رده‌بندی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به قرار زیر است:

کامرون صفر – مراکش 3؛ (باخت فنی کامرون)

مصر 3 – بحرین 2؛ (26-28)، (26-24)، (22-25)، (25-16)، (15-9)

تایلند یک – کوبا 3؛ (37-35)، (18-25)، (16-25)، (23-25)

کانادا یک – ایران 3؛ (17-25)، (21-25)، (27-25)، (15-25)

جمهوری‌چک صفر – برزیل 3؛ (13-25)، (21-25)، (15-25)

آرژانتین صفر – لهستان 3؛ (16-25)، (14-25)، (19-25)

بلغارستان یک – بلژیک 3؛ (25-19)، (22-25)، (20-25)، (23-25)

روسیه صفر – ایتالیا 3؛ (19-25)، (22-25)، (20-25)

اخبار داغ 

پاپوش بزرگ برای خانم بازیگر سرشناس؛ عکس های برهنه لیندا کیانی منتشر شد / روحش هم خبر ندارد !+ عکس ها VAR برای تیم ملی می آید نه باشگاه ها روزهای رویایی مانوئل لوکاتلی؛ گرفتن جواب بله پس از گلزنی در دربی تورین هفته هشتم، هفته بی شکستی پرسپولیس در دربی | آمار دربی های هفته هشتم هانسی فلیک: نویر می‌خواهد سال آینده دوباره قهرمان جهان شود نقل قول های مشهور زلاتان ابراهیموویچ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، شهر «دانانگ» در کشور ویتنام طی روزهای ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت میزبان مسابقات قهرمانی تکواندو قاره کهن در سه بخش پومسه، کیورگی و پاراتکواندو خواهد بود. در این دوره از مسابقات ۵۷۲ تکواندوکار از ۳۶ کشور به مصاف هم خواهند رفت.

در حاشیه این رقابت‌ها دوشنبه ۲۴ اردیبهشت جلسه هیأت اجرایی و مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا در هتل «مرکور» و با حضور رییس و دبیر کل فدراسیون تکواندو برگزار خواهد شد. ضمن اینکه ثبت نام تیم‌های شرکت کننده در هتل «تین سان» کلاس هماهنگی داوران، جلسه فنی و قرعه کشی مسابقات پومسه نیز در سالن برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

این دوره از مسابقات سه شنبه ۲۵ اردیبهشت با برگزاری رقابت‌های پومسه آغاز می‌شود. ۲۱۶ تکواندوکار در هشتمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا و به مدت ۲ روز به رقابت خواهند پرداخت. بیست و ششمین دوره مسابقات کیورگی قهرمانی آسیا پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات اوزان ۵۴-و ۶۳- کیلوگرم آقایان، ۴۶- و ۵۳- کیلوگرم بانوان آغاز می‌شود. ۲۴۴ تکواندوکار در این مسابقات به مصاف هم خواهند رفت.

طبق برنامه تکواندوکاران اوزان ۵۸-، ۷۴- و ۸۷- کیلوگرم بخش آقایان همراه با اوزان ۴۹-، ۶۲- و ۷۳- کیلوگرم بخش بانوان روز جمعه ۲۸ اردیبهشت به دیدار حریفان خود می‌روند. شنبه ۲۹ اردیبهشت هم مبارزات اوزان ۶۸-، ۸۰- و ۸۷+ کیلوگرم بخش آقایان و ۵۷-، ۶۷- و ۷۳+ کیلوگرم بخش بانوان انجام خواهد شد.

نهمین دوره مسابقات پاراتکواندو قهرمانی آسیا نیز با حضور ۱۱۲ تکواندوکار به مدت یک روز، یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6100410

دیگر خبرها

  • شاگردان مؤمنی مقدم به مصاف تیم‌های ملی بزرگسال می‌روند
  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • تانک روس قهرمان شد و غش کرد!
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد