Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@13:18:26 GMT

تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۶۱۰۰

تحلیل جالب فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، تیم ملی والیبال جوانان ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها و در شهر صوفیه بلغارستان به مصاف کانادا رفت و با اقتدار این تیم را شکست داد تا به ششمین برد متوالی خود در این مسابقات دست یابد و با کسب رتبه نهم به کار خود در رقابت‌های جهانی سال 2021 پایان دهد.

شاگردان بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران در ست سوم 27 بر 25 نتیجه را به کانادا واگذار کرد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 21 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا دومین برد سه بر یک خود را کسب کرده باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقه فدراسیون جهانی والیبال در مطلب کوتاهی درخصوص عملکرد شاگردان عطایی نوشت: «جوانان والیبال ایران صدرنشین نیمه دوم جدول رقابت‌های جهانی شدند. ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل کانادا در رده نهم جدول رده بندی نهایی ایستاد. ایران در دو ست اول از اشتباهات زیاد حریف استفاده کرد تا برتری قاطع خود را مقابل کانادا به دست آورد. کانادا در طول ست سوم برتری کمی داشت و در حمله بسیار بهتر بازی کرد.»

پربیننده ترین بازگشت عادل جدی‌تر از همیشه اسکوچیچ کدام بازیکنان را از تیم ملی خط زد؟ تجهیزات VAR امشب وارد ایران می‌ شود ادعای ترانسفر مارکت در خصوص خرید جدید استقلال / ستاره بوندسلیگایی و ۳۳ ساله در رادار آبی‌ ها حسن یزدانی با شکست تیلور قهرمان جهان شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست

مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران پس از ورود به تهران به جمع ملی‌پوشان پیوست.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ از یکم خردادماه در کشورهای برزیل و ترکیه آغاز می‌شود که به عنوان آخرین مرحله صعود به المپیک پاریس حساسیت و اهمیت این رقابت‌ها را در این سال به حداکثر خود رسانده است. تیم ملی والیبال که اردوهای آماده‌سازی خود را از ۱۸ فروردین آغاز کرده است، برای حضور هر چه بهتر در این رقابت‌ها آماده می‌شود.

مارسلو زنگراند مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران که بامداد امروز (سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت) از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شد، بلافاصله پس از استقرار در محل اسکان خود به سالن فدراسیون والیبال آمد و به جمع ملی‌پوشان در اردو پیوست.

بدین ترتیب تمرینات بدنسازی ملی‌پوشان که تا کنون به صورت آنلاین زیر نظر این مربی بود، امروز به صورت مستقیم ازسوی مارسلو پیگیری شد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته (دوشنبه دهم اردیبهشت) تمرینات را با حضور ۱۸ بازیکن دنبال می‌کند که علی رمضانی، محمدطاهر وادی، مهدی رضایی، امیرحسین صداقت، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، پوریا حسین خانزاده، مبین نصری، شهروز همایونفرمنش، امیرحسین ساداتی، میثم صالحی، علی شفیعی، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی، متین احمدی، مرتضی شریفی، امیررضا سرلک بازیکنان حاضر در این اردو هستند.

همچنین امین اسماعیل‌نژاد از روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه به جمع اردونشینان افزوده خواهد شد تا در کنار ملی‌پوشان تمرینات خود را آغاز کند و دیگر لژیونرهای تیم ملی والیبال ایران هم به محض ورود به ایران و با تشخیص کادر فنی به اردو اضافه خواهند شد.

لئوناردو دستیار برزیلی پائز نیز روز جمعه ۱۴ اردیبهشت وارد تهران می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  •  میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های مردان آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • مربی برزیلی به تیم ملی والیبال پیوست
  • بردیا سعادت لیگ ملت‌ها را از دست داد
  • شرط جالب شمسایی برای تمدید قرارداد با تیم ملی
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • شوک به تیم ملی: ستاره ایران VNL را از دست داد
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی