Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش رکنا، سردار احمد طاهری فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان اظهار داشت: در تاریخ چهارم مهر ماه امسال در پی اعلام ربایش زنی جوان در یکی از محلات شهرستان دلگان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش این زن را که در مسیر حرکت به منزلش بوده ربوده و به سرعت از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این زن، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز و در نتیجه تحقیقات تخصصی خود، هویت آدم ربایان را شناسایی و مشخص شد، متهمان به دلیل اختلافات مالی ناشی از معاملات نامشروع مواد مخدر با شوهر فرد ربوده شده، او را گروگان گرفته و طی تماس‌های تلفنی با همسرش در خواست مبلغی هنگفت برای آزاد سازی وی کرده اند.

سردار طاهری گفت: سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، محل نگهداری فرد ربوده شده، در یکی از محلات شهرستان ایرانشهر شناسایی و مأموران در عملیاتی ضربتی وارد عمل شدند وضمن رها سازی او، عامل اصلی این گروگانگیری را نیز دستگیر کردند.

وی خاطر نشان کرد: با دستگیری متهم اصلی پرونده دیگر همدستان او نیز شناسایی و تلاش برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا مواد مخدر دستگیری اخبار حوادث پرونده زن شهرستان کارآگاهان زن جوان سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت خداداد عزیزی همسر فشن سارا و نیکا فرقانی سارا و نیکا پیمان طالبی طبیب پیمان طالبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد

سرهنگ حمید نوری   اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت اسپیلت از منازل شهروندان درسطح شهرستان زابل، موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش و کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط مأموران پلیس شهرستان زابل، در نهایت عاملان این سرقت‌ها که چهار نفر اعضاء یک باند حرفه ای سرقت بودند شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه سارقان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه ، ۳۶ متر کابل برق و تعدادی قطعات اسپیلت و لوازم سرقتی کشف شد، اظهار داشت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده پلیس به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • داوطلبان متقلب دستگاه‌های جاسوسی پیشرفته داشتند/احتمال محرومیت تا ۵ سال
  • کشف ۲۵ مورد تقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ موردتقلب در آزمون سراسری نوبت اول
  • کشف ۲۵ مورد تقلب با دستگاه های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • آدم‌ربایی برای گرفتن ۵۰ میلیارد تتر
  • آدم‌ ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • آدم‌ربایی برای ۵۰۰ میلیارد ریال تتر
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس