Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی ولی پور گفت: تاکنون ٧ تیم ارزیاب از استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری به کانون زلزله در چلگرد اعزام و به استان‌های معین اصفهان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد اعلام آماده باش شده است.

وی افزود: همچنین مصدومیت دو نفر در روستای گراب از استان چهار محال و بختیاری گزارش شده که مصدومین به درمانگاه چمن گلی انتقال یافته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی پور ادامه داد: یک تیم امداد هوایی در اهواز هم برای اعزام در صورت نیاز آماده باش است.

وی افزود: با توجه به گزارش مرکز EOC استان خوزستان مبنی بر کوهستانی بودن مناطق تاراز و دره شو، کوه هم در این منطقه ریزش کرده است.

کد خبر 5319473

منبع: مهر

کلیدواژه: زلزله مهدی ولی پور سازمان امداد و نجات هلال احمر شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی سازمان آتش نشانی سالمندی واکسن کرونا شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش ویروس کرونا گردشگری علیرضا زاکانی بنیاد شهید و امور ایثارگران سازمان امداد و نجات هلال احمر پیش بینی وضعیت هوا کیفیت هوای تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم

بارش شدید و رگباری باران در استان چهارمحال و بختیاری باعث خسارات به عشایر این استان در شهرستان کوهرنگ شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سامانه بارشی از روزهای اخیر در استان چهارمحال و بختیاری فعال و از روز گذشته نیز در برخی مناطق این استان تشدید و تقویت شد.

شدت این سامانه بارشی تاکنون باعث وارد شدن خسارت به بخش‌های مختلف این استان از جمله عشایر استان شده است، همچنین روز گذشته بارش برف در گردنه چری در شهرستان کوهرنگ اتفاق افتاد‌.

خسرو کیانی، مدیرکل مدیریت بحران استان چهارمحال و بختیاری در این خصوص، اظهار داشت: در روزهای اخیر و امروز شاهد بارش‌های شدید باران در اکثر مناطق استان بودیم.

وی با بیان اینکه بارش شدید باران باعث وارد شدن خسارت به عشایر استان شد، بیان کرد: رعایت نکردن تقویم کوچ توسط عشایر باعث شد بارش باران خساراتی به دام و معیشت آن‌ها وارد کند.

به گزارش تسنیم، بارش‌های شدید در مناطق عشایری باعث شد عشایر در راهدارخانه‌ها از جمله راهدارخانه گردنه چری اسکان داده شوند.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بارش باران به عشایر چهارمحال و بختیاری خسارت وارد کرد+فیلم
  • توانمندسازی ۳۰ هزار دختر تحت حمایت کمیته امداد
  • افزایش تعداد کشته‌های سیل و طوفان در برزیل
  • بارش رگباری و وزش شدید باد در ۱۷ استان / آماده‌باش هلال‌احمر
  • آماده برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان هستیم
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امداد رسانی به ۵۵ نفر حادثه دیده سیل و آب گرفتگی در خلخال
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز