Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:12:34 GMT

خزعلی: در حوزه خانواده مطالبه‌گر هستیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۶۷۸۵

خزعلی: در حوزه خانواده مطالبه‌گر هستیم

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، دکتر انسیه خزعلی شب گذشته(یکشنبه) در نشست با بانوان مبلغ استان تهران با اشاره به لزوم استفاده از شیوه های نوین هنری در ارائه الگوی مناسب زن انقلابی افزود: تاکنون اقدام چشمگیر و مناسبی برای نشان دادن زن تراز انقلاب اسلامی انجام نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: کتاب هایی که در مورد زنان حماسه ساز در زمان انقلاب یا جنگ به نگارش در آمده اند، هنوز جهت الگوسازی مناسب به فیلم تبدیل نشده است.

معاون رییس‌جمهوری تاکید کرد: سبک زندگی خانواده از جمله مسائل مهمی است که در قالب هنر و فیلم باید نمایش داده شود. لازم است، فرهنگ سازی و ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی ابتدا در بین زنان و سپس در بین زنان و مردان نهادینه شود.

خزعلی در بخشی دیگر از سخنان خود از لزوم حرکت در چارچوب دین اسلام گفت و تشریح کرد: اسلام را آن گونه که هست نشان دهیم. در احکامی که حدودی معین داریم اگر جلوتر حرکت کردیم، خود ما به اسلام صدمه زده ایم. 

معاون رییس جمهوری یادآور شد: به عنوان مثال، اگر جلوتر حرکت و برای حجاب رنگ تعیین کردیم و برای حجاب فراتر از آن چیزی که حکم فقهی است خواستیم سخت بگیریم، خود ما اولین ضربه را زده ایم و باعث می شویم که برخی دختران ما تلقی غلطی از دین دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه دین ما کرامتی را برای زن قرار داده که قابل مقایسه با هیچ مکتبی نیست، اظهار امیدواری کرد که با کمک مردم و همراهی نهادهای مختلف از جمله وزارتخانه ها، استانداری ها و... بتوانیم مشکلات جامعه زنان و خانواده ها را حل کنیم.

در این نشست که جمعی از بانوان مبلغین فعال حضور داشتند با ارائه طرح ها و پیشنهادات جهت همکاری با معاونت امور زن و خانواده دولت سیزدهم اعلام آمادگی کردند.

برچسب‌ها معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان دولت سیزدهم معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده حقوق زنان دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۶۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، انسیه خزعلی در دوره آموزشی ارتقای مهارت‌های یادگیری و یاددهی زندگی و بالندگی والدین فرزندان دانش آموز در مشهد، افزود: این دوره برای بیدار سازی والدین نسبت به خطراتی است که فرزندانشان را تهدید می‌کند.   او با بیان اینکه باید به پرورش توجه شود و ما تلاش می‌کنیم که این پرورش را در ارتباط با والدین، پررنگ کنیم، از شرکت کنندگان خواست در استان‌های خود، قرارگاه‌هایی ایجاد کنند که در آن مدارس تحت آسیب، شناسایی و مدیران همراه شوند.   این مسئول تاکید کرد: در این قرارگاه‌ها راهکار‌های تشویق و تنبیه برای ایجاد انگیزه ارائه دهید تا والدین به مشارکت، راغب شوند و در نهایت گزارش کار ارائه دهید که ما پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.   خزعلی افزود: بعد از شش ماه به بهترین افرادی که در استان و شهر خود فعالیت موثری داشته باشند، مجوز داده می‌شود که کار را به صورت مستمر ادامه دهند.   معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به برنامه ریزی‌های دشمن برای دنیا و به خصوص جهان اسلام، تصریح کرد: دشمن درحال ترویج معضل بی هویتی است و برای مقابله با آن، رییس جمهور، جنبش تهعد به خانواده را در سازمان ملل مطرح کرد که هدف آن این است که با تمام وجود از خانواده دفاع کنیم.  

دیگر خبرها

  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • انسیه خزعلی : الگوی ایرانی - اسلامی را در خانواده ها احیا می کنیم/ جنبش تعهد به خانواده را مطرح کرده ایم
  • روایت خزعلی از جنبش تعهد به خانواده
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است
  • خزعلی: دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دانشجویان معترض آمریکایی خواستار اخراج اشغالگر از فلسطین هستند
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ما است
  • دشمن در جنگ نرم به دنبال سلب هویت و معنویت ماست