Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد بیستمین نمایشگاه تخصصی مصالح ساختمانی و هجدهمین نمایشگاه تاسیسات، لوله و اتصالات لوازم گرمایشی و سرمایشی با حضور استاندار یزد آغاز بکار کرد.

بیستمین نمایشگاه تخصصی مصالح ساختمانی و هیجدهمین نمایشگاه تاسیسات، لوله و اتصالات لوازم گرمایشی و سرمایشی تا چهاردهم مهرماه جاری، همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی استان یزد برای بازدید عموم علاقمندان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«مهران فاطمی» استاندار در حاشیه افتتاح و بازدید این نمایشگاه، تامین مصالح ساختمانی با کیفیت را بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه استان یزد در زمینه های مختلف این حوزه پیشتاز است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، وی با اشاره به وجود محصولات نوآورانه و با بهره گیری از فناوری های نوین در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه سیاست دولت ساخت یک میلیون مسکن در سال است، می توان از این ظرفیت بسیار خوب برای ساخت مسکن هایی مقاوم، ارزان قیمت و با کیفیت استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی نمایشگاه تاسیسات يزد مصالح ساختمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه قمر بنی هاشم (ع) در استان از اجرای طرح‌های آبخیز تا جالیز با همکاری قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام)، لایروبی دو رشته قنات، بهره برداری از طرح تأمین آب شرب سالم و پایدار با کمک قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) در منطقه عشایری دهدلی خبر د اد.
سردار اکبری افزود: همچنین نصب پنل‌های خورشیدی خانگی پنج کیلوواتی برای ۱۰۰ تا ۱۲۰ خانواده در روستای دهدلی را از دیگر برنامه‎‌های بسیج سازندگی است.

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت واحد‌های مسکونی درمنطقه عشایری دهدلی
  • پیش‌بینی جدید مشاوران املاک از قیمت مسکن در ماه‌های آینده/ الان خانه بخریم یا نخریم؟
  • آغاز ساخت المان مزار شهید مدافع وطن احسان بابایی
  • با «ساخت ایران» مشکل دارند!
  • آغاز بکار بنیاد خیریه برنا در استان سمنان
  • عرضه به هنگام زمین و تأمین اعتبارات برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • عرضه به هنگام زمین و تامین اعتبارات لازم برای خرید مصالح از ضروریات ساخت مسکن توسط مردم است
  • آغاز ساخت مرکز صحی‌ در پکتیا
  • عرضه «پرونده مختارنامه» در نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد