Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با برتری مقابل جوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دیدار فینال و پایانی مسابقات جوانان باشگاه‌های کشور صعود کرد.

تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت با برتری مقابل جوانان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به دیدار فینال و پایانی مسابقات جوانان باشگاههای کشور صعود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مرحله نیمه نهایی رقابتهای هندبال جوانان کشور که به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاریست ،امروز یکشنبه ۱۱ مهرماه دو دیدار در سالن پوریای ولی اموزش و پرورش استان برگزار شد .

در اولین دیدار دو تیم فراز بام خائیز دهدشت الف و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که در پایان تیم جوانان فراز بام خائیز دهدشت با نتیجه ۲۵بر ۲۲ حریف نامدار خود سپاهان اصفهان را شکست داد و راهی دیدار فینال این رقابتها شد.

در دومین بازی این مرحله تیم های قصر نشاط بهبهان و درخشان کویر گرمسار با هم دیدار کردند که در پایان تیم قصر نشاط بهبهان با نتیجه ۴۱ بر ۲۵ حریف خود تیم شکست داد و حریف تیم فراز بام خائیز دهدشت شد .

به گزارش ایسنا، فردا دوشنبه ۱۲مهرماه و در بازی رده بندی از ساعت ۱۰ صبح تیم های فولاد مبارکه سپاهان اصفهان و درخشان کویر گرمسار به مصاف هم میروند و در بازی فینال که از ساعت ۱۵ برگزار می شود تیم های فراز بام خائیز دهدشت الف و قصر نشاط بهبهان با هم دیدار می کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد هندبال فولاد مبارکه سپاهان اصفهان فراز بام خائیز دهدشت دیدار فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا

وزیر ورزش و جوانان دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا بین تیم‌های ایران و تایلند را از نزدیک تماشا خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب به بانکوک تایلند سفر می‌کند تا فردا تماشاگر دیدار فینال مسابقات فوتسال جام ملت‌های آسیا 2024 بین ایران و تایلند باشد.

صعود نفسگیر ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا با پنالتی

 

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوشان فوتسال ایران و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند ساعت 14:30 فردا (یکشنبه) در بانکوک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرازبام به دنبال بقا/ دربی اصفهان در نقش‌جهان
  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • ساعت دیدار ایران تایلند چند است؟
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سفر وزیر ورزش به تایلند برای تماشای فینال فوتسال آسیا
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد
  • واکنش AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا
  • پنج‌ بازیکن ابتدایی شمسایی برای صعود به فینال
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین