Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین امید باراندوزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای قضاوت در فصل جاری لیگ برتر فوتبال ۱۱۰ داور از سراسر کشور از جمله یک داور و ۲ کمک داور از استان آذربایجان غربی انتخاب و در کلاس پیش فصل داوران لیگ برتر ۱۴۰۰—۱۴۰۱ حضور یافتند.

وی اضافه کرد: سعاد وفاپیشه به عنوان داور و رامین بابایی و حمیدرضا کنعانی به عنوان کمک داور در تست های پیش فصل حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کمیته داوران هیات فوتبال آذربایجان‌غربی اضافه کرد: بعد از تست آزمون بدنی، سعاد وفاپیشه به عنوان داور نمره قبولی کسب و در لیگ برتر قضاوت خواهدکرد ولی متاسفانه ۲ کمک داور استان نتوانستند امتیازهای ورودی را در تست بدنی کسب کنند و باید تا نیم فصل نخست و تست مجدد صبر کنند.

باراندوزی گفت: امسال بدلیل شرایط رقم خورده تعداد داورها با کاهش مواجه شده به طوری که بیش از ۷۰ داور و کمک داور از لیست خط خورده اند.

سعاد وفاپیشه فصل گذشته نیز در لیگ برتر قضاوت کرد که بازی پرحاشیه سپاهان و ماشین سازی با گرفتن ۵ پنالتی و ثبت یک رکورد خاص از کارشناسان داوری نمره قبولی گرفت.

سال گذشته استان آذربایجان غربی ۵ سهمیه داوری در لیست داشت که با کاهش ۷۰ نفر از داوران، محمدباقر پورباقر و احمد کاظملو از لیست خط خوردند.

برچسب‌ها داور فوتبال آذربایجان غربی کمیته داوران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: داور فوتبال آذربایجان غربی کمیته داوران داور فوتبال آذربایجان غربی کمیته داوران آذربایجان غربی لیگ برتر کمک داور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک

ایسنا/خوزستان داور خوزستانی از سوی اتحادیه جهانی کشتی در آخرین گزینشی المپیک به قضاوت خواهد پرداخت.

مهدی بشیرزاده داور پرافتخار خوزستانی برای مسابقات گزینشی المپیک که طی روزهای ۶ تا ۹ خردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود، انتخاب شد. 

به گزارش ایسنا، این رقابت ها آخرین مرحله گزینشی داوران و ورزشکاران برای المپیک است و از ایران به همراه مهدی بشیرزاده، دو داور دیگر به نام‌های کامران سلطانی زاده و نیما صادقی به این رویداد دعوت شده‌اند. 

پس از این مرحله داوران انتخاب شده در سمیناری در آتن یونان شرکت خواهند کرد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • فرصت دفاع برای مصلایی‌پور؛ وقتی فقط یک نفر تعلیق شد
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • دلیل غیبت بهترین داور زن در یورو: حسودی مردان!
  • قضاوت سلطان‌زاده در گزینشی نهایی کشتی المپیک
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • حضور داور کشتی خوزستانی در آخرین گزینشی المپیک
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • تاریخ‌سازی در فوتبال ایتالیا؛ قضاوت یک تیم داوری زن در سری آ