Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@16:29:05 GMT

خط ارتباطی بین دو کره برقرار شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۷۱۵۴

خط ارتباطی بین دو کره برقرار شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از یونهاپ، کره شمالی و جنوبی خطوط ارتباطی مستقیم خود را امروز دوشنبه و پس از دو ماه پس از تعلیق به دلیل اعتراض پیونگ یانگ به مانور مشترک نظامی سالانه سئول و واشنگتن، مجدداً برقرار کردند.

پیونگ یانگ در همین زمینه اعلام کرده است که تمام خطوط ارتباطی بین دو کره از ساعت ۹ صبح دوشنبه مجدداً برقرار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفین از طریق یک خط تلفن ویژه نظامی و یک کانال دفتر ارتباطی مشترک جداگانه، با یکدیگر تماس داشتند.

پیشتر نیز خبرگزاری رسمی کره شمالی اعلام کرده بود، «کیم جونگ اون» رهبر این کشور در نظر دارد که خطوط ارتباطی کشورش با کره جنوبی را بار دیگر راه اندازی کند.

وی این سخنان را به عنوان دبیر کل حزب کارگران کره در چهاردهمین مجمع خلق کره عنوان کرده و در این ارتباط گفته بود: پیونگ یانگ قصد دارد در راستای کاستن از تنش‌ها و پیشبرد صلح پایدار در شبه جزیره کره خطوط ارتباطی بین کره‌ای را بار دیگر مورد استفاده دو طرف قرار دهد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور کره شمالی کره جنوبی خطوط ارتباطی خط تلفن ویژه اعمال ماه صفر پیمان جبلی فاتحان خیبر علی سلاجقه فرشاد مهدی پور خطوط ارتباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز

ایسنا/خراسان شمالی مدیر فرودگاه شهدای بجنورد از آغاز برقراری پروازهای فوق العاده این فرودگاه در هفته جاری از امروز خبر داد.

محمدابراهیم قدمگاهی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: قرار است پنج پرواز طی هفته جاری از تهران به بجنورد و همچنین بجنورد به تهران برقرار شود که این اقدام با پرواز هواپیمای ATR۷۲ ایران ایر از تهران به مقصد بجنورد و نشستن آن در فرودگاه بجنورد آغاز شد.

وی تاکید کرد: این پروازها قرار است در چهار روز شنبه، یکشنبه، دوشنبه و پنجشنبه با هواپیمای ATR۷۲ ساعت ۶:۳۰ دقیقه از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۹ از بجنورد به مقصد تهران پرواز داشته باشد.

وی ادامه داد: پرواز روز چهارشنبه نیز قرار است ساعت ۱۴ از تهران به مقصد بجنورد و ساعت ۱۶ از بجنورد به مقصد تهران با هواپیمای فوکر ۱۰۰ برقرار شود.

مدیر فرودگاه شهدای بجنورد با بیان اینکه این پروازها با پیگیری های بسیار و مشارکت بخش خصوصی برقرار شده است، افزود: یکی از مشکلات این استان، عدم مشارکت سرمایه گذاران در برقراری پروازها است و اکنون که کشور به لحاظ تعداد ناوگان در محدودیت قرار دارد، حضور سرمایه گذاران می تواند شرکت های هواپیمایی را مجاب به برقراری پروازهای بیشتر کند.

به گفته قدمگاهی، پروازهای روزهای سه‌شنبه و جمعه که جزو برنامه مستمر پروازی این فرودگاه است نیز برقرار بوده و آن ها نیز توسط ایران ایر انجام می شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان بهداشت جهانی: باید فورا در غزه آتش‌بس برقرار شود
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر به‌عنوان ابزار سیاسی علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی : آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می کند
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • کره شمالی: آمریکا از حقوق بشر بعنوان ابزار سیاسی خصمانه علیه پیونگ یانگ استفاده می‌کند
  • کره شمالی چند پرتابه راکتی آزمایش کرد
  • پاسخ قاطع پیونگ‌یانگ به نسخه تحریمی آمریکا
  • خودروی سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • خودرو سانگ‌یانگ کوراندو 2024 چه قابلیت‌هایی دارد؟
  • پیونگ‌یانگ به آمریکا درخصوص «اقدامات عملی قدرتمند» برای تقویت قدرت نظامی خود هشدار داد