Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم؛ مهدی سعادتی بیشه‌سری در نشست علنی دیروز(یکشنبه) مجلس در بخشی از نطق میان دستور خود با اشاره به جاماندگان سهام عدالت گفت: یکی از نکات مورد اشاره مصادیق و روش‌های توسعه عدالت و توزیع متوازن ثروت است، به عنوان رئیس فراکسیون سهام عدالت در جهت حمایت از ساختار سهام عدالت از تیم اقتصادی دولت درخواست می‌کنم تا در راستای این مقوله مهم به طور جدی تمرکز و اقدام نمایند و با فراکسیون مذکور همراهی کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس فراکسیون سهام عدالت مجلس با تاکید بر این که موضوع تکلیف جاماندگان سهام عدالت زودتر مشخص شود، افزود: وزیر اقتصاد باید امکان حضور یکی از اعضای فراکسیون سهام عدالت در جلسات شورای بورس را فراهم کند. در خصوص مدیریت و مالکیت شرکت‌های سرمایه پذیر به قانون عمل شود و از دخالت سازمان خصوصی سازی پرهیز شود.

پربیننده ترین سودآوری پالایشی‌ ها بعد از اطلاعیه وزارت نفت / گزارش‌ های سه و ۶ ماهه پالایشگاه‌ ها چگونه خواهد بود؟ نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / رشد حدود ۱۷هزار واحدی شاخص کل بورس اطلاعیه برق تهران در خصوص ماینرهای کشف شده در ساختمان بورس نقشه بورس امروز بر اساس ارزش معاملات / رشد هفت هزار واحدی شاخص کل بورس نمای میانی بورس (۱۱ مهر)/ صعود هزار واحدی شاخص کل

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز سه‌شنبه (۱۱ اردیبهشت) با افت ۱۲۲۲۶.۳۶ واحدی به ۲,۲۶۸,۸۴۵.۴۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به افت ۶۰۱۸.۲ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۵.۸۴۷ میلیارد سهم بود که طی ۲۹۷,۷۳۶ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۳۷,۳۶۳.۷۰۸ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۳۹۰,۲۷۷.۲۹۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای فولاد، فملی، شپنا، شبندر، وبملت و فارس بیشترین نقش را در افت شاخص بورس داشتند.

کد خبر 6093065 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۱۱ اردیبهشت؛ افت ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۱۱ اردیبهشت/رشد ۱۲۲۲۶ واحدی
  • ریزش ۳۳۹ واحدی بورس در شروع معاملات امروز
  • افزایش ۵۷۶ واحدی شاخص کل بورس
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس
  • شاخص بورس امروز ۹ اردیبهشت/افت ۲۰۱۴۵ واحدی