Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بعد از نتایج ضعیف و غیر قابل باور تیم فوتبال منچستریونایتد در این فصل از رقابت‌های لیگ جزیره با هدایت سولسشیر، سران این باشگاه انگلیسی به دنبال جایگزینی مطمئن برای او هستند تا بتواند تیم را متحول کند.

منچستریونایتد در فصل نقل و انتقالات کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی را به خدمت گرفت و همه فوتبال دوستان را حیرت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران این تیم با وجود جذب رونالدو، انتظار دارند جام‌های زیادی کسب کنند. طبق ادعای روزنامه گاردین در صورتی که اوله گونار سولسشیر نتواند در ۳ بازی آینده نتیجه بگیرد، اخراج می‌شود.

ظاهرا نزدیک‌ترین گزینه به نیمکت شیاطین سرخ، آنتونیو کونته سرمربی سابق اینتر است که توانست با این تیم قهرمان سری آ ایتالیا شود. در صورتی که سران یونایتد در جذب کونته ناکام بمانند، آن گاه به سراغ برندن راجرز، سرمربی فعلی لسترسیتی خواهند رفت. باید ببینیم در نهایت سرنوشت این تیم پرافتخار انگلیسی چه خواهد شد.

بیشتر بخوانید

بوندسلیگای آلمان/ بایرن مونیخ اسیر فرانکفورت شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتبال اروپا تیم فوتبال منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد

طی روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر توافق آنتونیو کونته با ناپولی منتشر شد

طرفداری | رسانه‌های جنوب ایتالیا و رای اسپورت اصرار دارند آنتونیو کونته برای عقد قرارداد با باشگاه ناپولی به توافق رسیده اما در حال حاضر چیزی نهایی نشده است.

به گزارش متئو مورتو، شایعات نزدیک شدن آنتونیو کونته به توافق با ناپولی حقیقت ندارد. با وجود این‌که سرمربی پیشین تاتنهام از بازگشت به ایتالیا استقبال می‌کند، در حال حاضر کونته با هیچ‌یک از باشگاه‌های سری آ بحث‌های جدی نداشته است. غیر از ناپولی، اخیرا نام یوونتوس نیز به میان آمده بود. جانلوکا دی مارتزیو مدعی شده بود آنتونیو کونته گزینه آلترناتیو تیاگو موتا برای یووه است اما هیچ تماسی بین طرفین برقرار نشده. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • درخشش ورزشکاران استان کرمان با ۳ قهرمانی لیگ برتر
  • کرمانی‌ها و کسب ۳ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • ناپولی برای استخدام کونته دچار تردید شد
  • کونته کاری می‌کند که در زمین پرواز کنید
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم