Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هیأتی متشکل از مدیران وزارت‌های اسکان، صنعت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی کشور عمان در بازدید از مجتمع بندری امام خمینی (ره)، ظرفیت و توانمندی‌های این مجتمع بزرگ بندری در زمینه تخلیه و بارگیری مواد اولیه مورد نیاز را بررسی کردند.

مهران میدری، معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: همجواری این مجتمع بزرگ بندری با صنایع پتروشیمی و برخورداری از کریدور مشترک تبادل کالا موجب شده شرایط مساعدی برای فعالیت بخش خصوصی داخلی و خارجی در زمینه نقل و انتقال مواد اولیه و فرآورده‌های صنایع با بهره‌گیری از امکانات این مجتمع بندری فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در جریان این بازدید مدیرکل و جمعی از کارشناسان این اداره کل این هیأت را همراهی کرده و آنان را با بخش‌های مختلف و توانایی‌های عملیاتی مجتمع بندری امام خمینی (ره) آشنا کردند. هیأت عمانی در این بازدید امکانات و قابلیت‌های این بندر بزرگ تجاری را برای مقاصد تجاری خود مناسب برشمرده و خواستار همکاری بیشتر شدند.

مجتمع بندری امام خمینی (ره) با برخورداری از ۴۰ پست اسکله به طول ۷ کیلومتر، تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری و ظرفیت سالانه ۵۵ میلیون تن و همجواری با صنایع پتروشیمی و دسترسی به خطوط مواصلاتی ریلی و جاده‌ای در پسکرانه‌ خود، مزیت‌های کم‌نظیر بازرگانی و اقتصادی برای صاحبان صنایع و سرمایه گذاران فراهم کرده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندر امام خمینی فعالیتهای تجاری حمل و نقل مجتمع بندری امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، در پی درگذشت «معصومه حائری»، همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی (ره)، جمعی از علما، فضلا و روحانیون در منزل حجت الاسلام و المسلمین سید حسین خمینی حضور یافتند.

در این مراسم سیداحمد خمینی پسر سیدحسن خمینی و حجت الاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی نوه امام خمینی(س) نیز حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • مطهری امام
  • لحظه انفجار چاه فاضلاب یک مجتمع تجاری در تبریز
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • بازدید هیئت‌های تجاری قطر و ترکیه از دستاورد‌های صادراتی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی
  • شگفتی هیات‌های تجاری قطر و ترکیه از توانمندی صادراتی دانش بنیانها
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم