Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@07:12:06 GMT

لاکچری ترین و بی نظیر ترین برج های ایران در سرخرود

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۱۸۵

لاکچری ترین و بی نظیر ترین برج های ایران در سرخرود

چنانچه شما قصد سرمایه گذاری دارید پیشنهاد می شود سرخرود را برای این کار انتخاب نمایید... - اخبار بازار -

چنانچه شما قصد سرمایه گذاری دارید پیشنهاد می شود سرخرود را برای این کار انتخاب نمایید ، چرا که این شهر در دسته لوکس ترین شهرها قرار دارد ، اکثر افراد سرخرود را به عنوان شهری لاکچری نشین می شناسند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که در این شهر به مدت طولانی اقامت  یا تمایل به خرید ویلا و خانه دارید ، پیشنهاد می شود برج های این شهر سر سبز و زیبا را را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید .

برج الیزه در سرخرود

یکی از زیباترین و معروف ترین برج های مسکونی شهر سرخرود برج الیزه می باشد ، که دارای شکوه و جلوه بسیار خاصی است . ساخت کامل این مجموعه در سال 1399 به اتمام رسیده ، که دارای واحد های بسیار لاکچری و شیک می باشد . برج الیزه از نظر ظاهر سرآمد برج های ساحلی شهر سرخرود است  . این برج 25 طبقه دارد که 22 طبقه آن مسکونی طراحی شده است ، هم چنین ناگفته نماند این برج دولابی داشته و فضای عمومی نظیر سالن چند منظوره ، ورزشی ، کافی شاپ سونا و جکوزی را نیز در بر گرفته است . مهم ترین آیتم زیبایی بخش برج الیزه تراس 400 متری آن می‌باشد ، که در طبقه همکف طراحی شده است .

سرمایه گذاری در سرخرود با دکتر محمد بخشی

سرخرود هر ساله میزبان مسافران و گردشگران زیادی است ، افراد زیادی به دلیل گردشگری بودن و لاکچری بودن سرخرود این شهر را برای سرمایه گذاری انتخاب می نمایند . سرخرود همواره در مرکز توجه افراد زیادی برای سرمایه گذاری می باشد . به گفته دکتر محمد بخشی از مشاورین املاک سرشناس و معتبر استان مازندران این شهر آینده ای درخشان در زمینه سرمایه گذاری را داراست . در صورتی که شما تمایل به خرید هر گونه ویلا ، آپارتمان و یا برج مسکونی و لاکچری دارید می توانید از دکتر بخشی و تیم خبره بخشی آفیشیال مشاوره رایگان دریافت نمایید . با گرفتن مشاوره حرفه این تیم دکتر محمد بخشی شما هم صاحب ملکی ارزشمند می شوید و هم سرمایه گذاری با سود بالا را به دنبال خواهید داشت .

 

برج فروزان فول امکانات در سرخرود

امروزه زندگی مدرن توانسته بسیاری از نیازهای انسان‌ها را تامین نماید . روز کاری برای خرید ویلا در شمال باید هزینه های گزافی را پرداخت می کردیم و اگر تصمیم به خرید ویلای ساحلی داشتیم این هزینه نیز چندین برابر می شد . امروزه با ساخته شدن برج ها چنین مشکلاتی کاملا از بین رفته اند و با توجه به توان مالی در هر قیمتی که بخواهیم می توانیم بر روی این برج های لاکچری و ساحلی سرمایه‌گذاری کنیم . برج ساحلی فول امکانات فروزان از بهترین گزینه‌ها برای زندگی لاکچری و در آرامش کامل و همچنین سرمایه گذاری سودآور می باشد .

چرا برج ساحلی فروزان

سرخرود دارای چندین برج بسیار زیبا می باشد ، اما  برج فروزان  از بلندترین برج ها این برج دارای سه قطعه به هم چسبیده است و هر قطعه  25 طبقه را شامل می‌شود . با خرید پنت هاوس برج فروزان در واقع از ارتفاع 25 طبقه می‌توانید ساحل دریا را مشاهده کنید و همچنین به جنگل دماوند سرسبز اشراف داشته باشید .

شما برای تفریح کردن نیاز به خارج شدن از برج فروزان را ندارید اگر تصمیم به تفریح کردن گرفته اید می توانید به جنگل و یا ساحل دریا بروید و با خانواده در آنجا به تفریح بپردازید . برج فروزان به تنهایی دارای امکانات فوق العاده برای شنا کردن و لذت بردن از زندگی می باشد . این برج دارای استخر ، سونا و همچنین سالن ورزشی در طبقه اول می باشد . لازم به ذکر است آلاچیق های طراحی شده در محوطه هم فرصتی برای وقت گذراندن با خانواده می‌باشد  .

در حقیقت برج فروزان و برج الیزه از برترین برج های سرخرود می باشند ، که متقاضیان بسیاری را به خود جذب کرده اند .

 

برج اسکان

از دیگر برج های مسکونی واقع شده در سرخرود برج اسکان  است این برج مساحتی حدود 900 متر مربع را شامل شده است ، همچنین ناگفته نماند برج اسکان یکی از برج های خلوت اثر خود می باشد  که اگر به ساختمان هایی با تعداد واحد زیاد علاقه مند نیستید می توانید این برج را برای زندگی انتخاب نمایید . این برج دارای 11 طبقه می باشد که مجموعا 22 واحد دارد تمامی واحدها سه خوابه هستند و نمای بسیار دلبازی را شامل می شوند .

 از مهم ترین و منحصر به فرد ترین ویژگی برج اسکان که آن را در میان دیگر برج های ساحلی خاص کرده است ، می توان به داشتن لابی آن اشاره نمود . برج اسکان دارای  یک لابی زیبا و باشکوه است که فضای گرم و سیر را برای ساکنان ایجاد می کند تا بتوانند بند کنار هم و گفتگو با هم لذت ببرند .

برج مینا

برج مینا  از برج های زیبای شهر سرخرود می باشد  این برج دارای 14 طبقه است و در 50 کیلومتری قرار دارد . برج مینا برجی بسیار زیبا است که در سال 1395 افتتاح شد ، واحدهای این برج هر کدام دارای دو تراس هستند که می توان با وارد شدن به تراس شمالی منظره زیبا و چشم نواز دریای خزر را مشاهده کرده و از پنجره و بالکن جنوبی از زیبایی های جنگل‌های مازندران لذت خواهید برد .

یکی از مهم ترین آیتم هایی که شاید کمتر به آن توجه کنیم میزان مقاومت برج ها در بلایای طبیعی است برج مینا به واسطه بتن خود تراکم و کنترل کیفیت شده است میزان مقاومت در برابر زلزله در برج مینا بسیار زیاد است و شما با خیال راحت می توانید واحد از این برج را خریداری و برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید .

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید برج دارای برج اسکان ترین برج برج مینا برج ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان‌شرقی مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی ایران را در دنیا بی‌نظیر عنوان کرد و گفت: در طول ۴۵ سال اخیر انقلاب اسلامی ۴۰ بار انتخابات و مراجعه به نظر مردم صورت گرفته که این در جهان بی‌نظیر است.

مالک رحمتی روز شنبه، هشتم اردیبهشت ماه در همایش شوراهای استان به کاهش تصدی‌گری دولت و واگذاری امور به نهادهای مردمی تاکید کرد و افزود: هر گونه وظیفه استانداری و فرمانداری‌ها که قابل واگذاری و تفویض اختیار به شوراهاست باید ضمن بررسی، واگذار شود و در این راستا نیز برای موفقیت در نظام مدیریتی با هر نسبت و محتوایی نیاز به اتحاد، انسجام، تعامل و همکاری مدیریتی وجود دارد و در نبود آن‌ها، بهترین برنامه‌ها نیز به نتیجه مورد نظر نمی‌رسد.

وی توصیه‌هایی به اعضای شوراهای شهر و روستا در جهت عملکرد بهتر کرد و ادامه داد: اعضای شوراهای اسلامی شهرها، بخش‌ها و روستاها باید از نگاه‌های بخشی و کوتاه مدت به امور توسعه پرهیز کنند و برای موفقیت بهتر، به صورت بلند مدت و همه جانبه فکر کنند و آینده‌نگر باشند، همچنین باید منافع شخصی، گروهی و سازمانی را در گروه منافع عمومی و مردم ببینند و از نگاه‌های سلیقه‌ای پرهیز کنند.

وی اظهار کرد: شوراهای اسلامی باید نسبت به افزایش قیمت مسکن و اجاره‌ها حساس باشند و در کنار سایر متولیان مسکن، در زمینه تامین مسکن نیازمندان تلاش کنند و در این راستا نیز با داشتن روحیه تعامل، تعاون و همکاری بیش از پیش، داشتن قاطعیت و شجاعت در حفظ بیت المال، اعمال حداقل افزایش در عوارض، صدور پروانه و امور ساخت و ساز برای جلوگیری از بروز التهاب در بازار مسکن فعالیت مستمر داشته باشند.

رحمتی، گردشگری را مردمی ترین بخش صنعت دانست و گفت: برنامه‌ریزی برای مقوله گردشگری و بوم گردی، نشاط عمومی و ورزش همگانی و قهرمانی، ارایه مشوق های مورد نیاز در کنار مشوق های قانونی در طرح جوانی جمعیت، نهادینه کردن شفافیت مالی و پاسخگویی در شوراها و شهرداری ها، هویت بخشی به بخش ها و روستاها و زیباسازی محیطی و معماری شهری با استفاده از نمادهای ملی و استانی ضروری است.

وی تصریح کرد: شوراهای اسلامی باید فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی برای جوانان و نوجوانان برای مقابله با توطئه و خباثت های دشمنان را برنامه‌ریزی کنند، همچنین شوراها باید برنامه های ویژه برای نقش آفرینی بانوان در نظام اداری، مدیریتی و توانمندسازی روستاییان با محوریت جذب سرمایه گذار برای تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید ارائه کنند.

وی به نقش اساسی و تعیین کننده مردم در اداره جمهوری اسلامی تاکید کرد و افزود: امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و شهدا درصدد حاکمیت و نقش تعیین کننده مردم در سرنوشت خود بودند که در این راستا نیز اراده مردم از رهبری تا شوراهای روستا حاکم است و این بزرگ‌ترین پدیده و دستاورد این نظام و انقلاب اسلامی است.

 استاندار آذربایجان‌شرقی، عملکرد مسئولان را حافظ دستاورد مردم سالاری دینی و انتخابات دانست و افزود: امروزه بزرگ‌ترین حامی مردم سالاری در عالم واقعی نظام جمهوری اسلامی ایران است در حالیکه کشور های غربی دم از دموکراسی می‌زنند.

وی به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: فرمانداران، شوراها و هر فردی که دارای تریبون و نقش تاثیرگذاری بر مردم دارد باید مانند دور اول انتخابات مردم را برای انتخاب اصلح‌ترین و بهترین نماینده از حوزه‌های انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، شبستر و میانه دعوت کنند.

جبارعلی ذاکری، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی نیز به توسعه و بهره‌گیری از سامانه ها برای پیشبرد اهداف تاکید کرد و گفت: طرح هادی توسعه مناطق روستایی و شهری تدوین شده است ولی در اجرا به مشکل برمی‌خورند و دلیل این امر این است که با طرح های جامع تفصیلی پیش نمی‌رویم و در این راستا با بهره‌گیری از سامانه ها می‌توانیم این مشکلات را حل کنیم و امیدواریم امسال شاهد راه‌اندازی آن باشیم.

داوود عباسی، فرماندار شهرستان مرند نیز در این همایش به نگاه تحولی مدیریت و موضوعیت امورات استانی در نگرش و فرآیندها تاکید کرد و گفت: امروزه در روستا نگاه تولیدی به مصرف کننده تغییر پیدا کرده که ما باید این نگرش را تغییر دهیم.

وی به اجرایی طرح تکام در روستاها تاکید کرد و افزود: دغدغه همه فرمانداران و دهیاران آماده‌سازی زیرساخت‌ها و اجرای طرح تکام است که موجب پیشرفت و توسعه شهر و روستاها می‌شود.

وی تصریح کرد: کوچ معکوس به روستاها که باید زیرساخت‌های زیرساختی از جمله مدارس و مسائل بهداشتی مهیای این امر باشد

وی به وحدت و همدلی شوراهای شهر و روستا تاکید کرد و گفت: شوراهای یکپارچه و همدل با همدلی، همراهی و هم‌زبانی توان توسعه، پیشرفت و آبادانی شهر و روستاها را خواهند داشت.

در پایان این مراسم از شورا های برتر استانی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صخره‌نوردی بی‌نظیر بز‌های کوهی در طالقان (فیلم)
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • رئیس انجمن دکترای علوم آزمایشگاهی تشخیص طبی ایران : آزمایشگاه‌های تشخیص‌طبی در بین گروه‌های پزشکی دارای کمترین شکایت هستند
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • مهارت بی‌نظیر یک مرد در صید مار کبرا با بطری پر بازدید شد (فیلم)
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • معاون وزیر امور خارجه: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است
  • باقری: بریکس در چندجانبه‌گرایی دارای ابتکار عمل است