Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سوریان امیدوار است تا موفقیت های کشتی گیران آزاد کار در مسابقات جهانی ادامه دار باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا،  روز گذشته علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی، محمد نخودی و کامران قاسم پور  آزادکاران ایرانی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان در اسلو نروژ موفق شدند به فینال مسابقات صعود کنند و حسن یزدانی و امیرحسین زارع نیز موفق شدند به مدال طلا برسند تا روزی طلایی را برای کشتی ایران رقم بزنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید سوریان نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران در این خصوص به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر بچه ها توانستند توانایی و لایق خود را ثابت کنند و قدرت خود را رخ جهانیان بکشند. حضور ۶ فینالیست و کسب دو مدال طلا برای هر کشوری خوشایند است و این موضوع موجبات خوشحالی مردم ما را فراهم آورده است. ان‌شاالله امروز نیز نتایج خوبی به دست آوریم تا کام ما شیرین تر شود. 

وی افزود: مسلما برای به موفقیت رسیدن شما باید هزینه کند و زمان بگذارید و تنها خدا می‌داند پشت این موفقیت‌ها و برای اینکه ورزشکاران ما بتوانند خنده را روی لبان مردم ایران بیاورند چقد زحمت کشیدند و عرق ریخته‌اند. امیدوار هستم مردم ایران دعا خیر خود را بدرقه راه کشتی‌گیران کنند تا باز هم شاهد درخشش آنها و شادی مردم ایران باشیم.

سوریان در مورد پیروزی حسن یزدانی در برابر دیوید تیلور و انتقام گیری امیر حسین زارع از کشتی گیر گرجستانی بیان کرد: خدا را شکر بچه ها شایستگی‌ها خود را ثابت کردند و نشان دادند توقعی که از آنها هست بیهوده نبوده است و آنها لایق این همه ستایش و افتخار پیروزی هستند. حسن یزدانی بعد از المپیک تمام تمرکز خود را روی این مسابقات معطوف کرد و خدا را شکر در رقابتی جانانه موفق شد تیلور را شکست دهد و به مدال طلا برسد و دل مردم ایران را شاد کند. امیرحسین زارع نیز یک جوان پر تلاش و پر انرژی است که خوشبختانه به خوبی از تجربه مسابقات المپیک بهره برد و به مدال طلا رسید او تا سالها می‌تواند برای ایران افتخار آفرینی کند. شاکر خداوند هستیم از این موفقیت و حقیقتا خستگی ما با این دو مدال در رفت.

قهرمان جهان و المپیک در رشته فرنگی در مورد کشتی‌گیران این رشته و انتظار موفقیت از آنها گفت: مسلما همین طور است فدراسیون کشتی برای همه ورزشکاران اعم از آزادکاران و بچه های فرنگی از مدت‌ها برای حضور در مسابقات المپیک و جهانی برنامه ریزی کرده است و امیدوار هستیم در این رشته نیز بچه های ما موفق شوند همچون آزاد کاران درخشان ظاهر شوند.

 

 

  انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی کشتی آزاد حسن یزدانی امیرحسین زارع امیرحسین زارع حسن یزدانی حمید سوریان کشتی کشتی آزاد مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان مردم ایران مدال طلا بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان

تیم منتخب ساواته ایران موفق به کسب دو مدال برنز در مسابقات آزاد بلغارستان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  رقابت‌های آزاد ساواته طی روزهای 8 و 9 اردیبهشت به میزبانی شهر پلوودیو کشور بلغارستان برگزار شد و تیم منتخب ساواته ایران به دو مدال برنز دست یافت.

در این مسابقات  آرمان محسنی مهر در  وزن 75- کیلوگرم و مسعود محمدی در وزن 85- کیلوگرم در استایل آسوت (کنترلی) موفق به کسب دو مدال برنز شدند. 

کوروش رفیعی به عنوان سرپرست و سرمربی و فرزاد خلاق دوست به عنوان مربی نفرات اعزامی را همراهی کردند.

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • خوزستان برای اولین بار به طلای المپیک فکر می‌کند
  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است