Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@23:41:42 GMT

شکایت سیتی از حرکت زشت یک هوادار در آنفیلد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۴۷۱

شکایت سیتی از حرکت زشت یک هوادار در آنفیلد

جدال تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول در هفته هفتم لیگ برتر انگلیس با جنجال و یکسری حواشی همراه شد.

به گزارش مشرق، حساس‌ترین بازی هفته هفتم لیگ برتر انگلیس روز گذشته (یکشنبه) میان تیم‌های فوتبال منچسترسیتی و لیورپول در ورزشگاه آنفیلد برگزار و با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت. این بازی اما با حوادث و حواشی هم همراه بود از جمله کارت زرد گرفتن پپ گواردیولا به خاطر از کوره در رفتن و پرخاش به داور به دلیل نشان ندادن کارت زرد دوم به جیمز میلنر هافبک لیورپول و حرکت زشت یک هوادار لیورپول روی سکوها که هنگام شادی نیمکت‌نشینان منچسترسیتی پس از گل دوم این تیم در اواخر بازی، به سمت آنها آب دهان انداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه منچسترسیتی بابت این اتفاق به صورت رسمی مراتب شکایت خود را به باشگاه لیورپول اعلام کرده است و تیم میزبان هم ظاهراً از طریق بازبینی دوربین‌های مداربسته شروع به بررسی صحنه برای شناسایی فرد متخلف کرده است.

پپ گواردیولا سرمربی منچسترسیتی که از این این اتفاق به شدت ناراضی بود در پایان مسابقه گفت: من خودم صحنه را ندیدم اما شنیدم که چه اتفاقی افتاده است. اعضای تیم گفتند که چه شده است. من مطمئنم که باشگاه لیورپول تکلیف این فرد را مشخص خواهد کرد. می‌دانم که شأن لیورپول بالاتر از این‌هاست. در هر باشگاهی یکسری افراد هستند که به خاطر احساساتی شدن دست به کارهای زشتی می‌زنند.

بیشتر بخوانید:

دوئل لیورپول و منچسترسیتی در آنفیلد برنده نداشت

سیتی در نیمه اول بر بازی مسلط بود اما دو بار از میزبان خود عقب افتاد و هر دو بار گل‌های خورده را توسط فیل فودن و کوین‌دی‌بروینه جبران کرد. گواردیولا که از قضاوت پل تیرنی داور بازی راضی نبود، درباره عصبانی شدنش روی صحنه‌ای که معتقد بود هافبک انگلیسی لیورپولی‌ها باید کارت زرد دوم را به خاطر خطایش روی برناردو سیلوا (هنگامی که بازی یک - یک مساوی بود) دریافت می‌کرد، گفت: داور باید به من کارت زرد نشان می‌داد اما قبل از آن باید کارت زرد دوم را به جیمز میلنر نشان می‌داد. تفاوت تیم‌ها در چنین بازی‌هایی آنقدر ناچیز است که یک چنین اتفاقی می‌تواند تأثیر بسیار بزرگی بر روند مسابقه بگذارد. نمی‌گویم که اگر میلنر اخراج می‌شد ما قطعاً در آنفیلد پیروز می‌شدیم اما کاملاً مشخص بود که حرکت او کارت داشت و داور این کار را انجام نداد. همیشه در آنفیلد یا اولدترافورد چنین مسائلی هست در حالی که اگر بازیکنی از تیم ما مرتکب چنین خطایی شود کارت قرمز می‌گیرد. تیرنی وقتی صحنه را دوباره ببیند خواهد فهمید که کارت زرد داشته است. من درک می‌کنم که روی او هم فشار هست و در کسری از ثانیه باید تصمیم گرفته شود و شاید این اتفاق بیفتد شاید هم نه. در هر صورت از زمان رخ دادن آن اتفاق تا پایان بازی ۲۰ دقیقه مانده بود و گل دوم لیورپول هم از همان منطقه‌ای ساخته شد که میلنر حضور داشت. با تمام این‌ها من کم و بیش راضی‌ام چون ما یک مساوی گرفتیم اما ممکن بود بازنده باشیم که در آن صورت من بیشتر عصبانی می‌شدم. داور کاملاً می‌داند که میلنر باید کارت زرد دوم را می‌گرفت.

گواردیولا بعد از بازی در تونل منتهی به رختکن‌های ورزشگاه آنفیلد با میلنر گپی زد و خوش و بش کرد. او درباره اینکه به میلنر چه چیزی گفته است، اظهار داشت: او چند تا نکته خوب درباره گلف به من یاد داد. به هر حال او از من گلف‌باز ماهرتری است. ما کمی هم درباره بازی و کارت زردی که او باید می‌گرفت صحبت کردیم و او هم کمی شوخی کرد.

سرمربی اسپانیایی در پایان درباره استفاده نکردن بازیکنانش از موقعیت‌هایی که در نیمه اول داشتند هم تأکید کرد: در ذهن و قلب و روح من بابت کارهایی که در این بازی انجام دادیم هیچ چیز خاصی نیست که بابتش تأسف بخورم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان لیورپول لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی گواردیولا کارت زرد دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حساس و جنجالی؛ ترکیب احتمالی منچسترسیتی برای بازی با ناتینگهام فارست
  • لیورپول داور را هدف گرفت: این خطا اخراج داشت!‏
  • سرمربی جهانبخش، جای کلوپ در لیورپول!
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • منچسترسیتی با بردی پرگل در کورس قهرمانی ماند
  • گواردیولا: منچسترسیتی و آرسنال از وضعیت لیورپول در امان نیستند
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند