Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@19:18:13 GMT

وضع جوی و دریایی در هرمزگان پایدار است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۴۸۱

وضع جوی و دریایی در هرمزگان پایدار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مرضیه سی‌سی‌پور با اشاره به پاداری وضع جوی استان هرمزگان از بعدازظهر دوشنبه، اظهار کرد: مناطق فراساحل استان همچنان دریای عمان مواج است و توصیه می‌شود رفت و آمد کشتی‌های تجاری با تمهیدات لازم صورت گیرد.

وی عنوان کرد: امروز در جزایرخلیج فارس و تنگه‌ی هرمز شرایط رفت و آمدهای دریایی مساعد است و از ظهر با کاهش تلاطم، شرایط تردد دریایی در مناطق ساحلی دریای عمان نیز بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس هواشناسی استان هرمزگان ابراز داشت: آسمان امروز در مناطق دریایی قسمتی ابری و در مناطق فراساحل جاسک ابری با احتمال رگبار پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

سی‌سی‌پور با ذکر این نکته که در ساعات بعد ازظهر نیز در ارتفاعات استان رشد ابر وجود دارد و احتمال بارش پراکنده دور از انتظار نیست، تشریح کرد: از نظر دمایی هم در بیشتر مناطق کاهش نسبی دما در طول روز و تا پایان هفته در محدوده سواحل استان شرایط رفت و آمدهای دریایی مساعد پیش بینی می‌شود.

کد خبر 5319648

منبع: مهر

کلیدواژه: هرمزگان سازمان هواشناسی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا اربعین 1400 کرمانشاه گرگان کهگیلویه و بویراحمد زلزله اربعین حسینی واکسیناسیون کرونا سیستان و بلوچستان شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی به مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری - در بعدازظهر و اوایل شب با افزایش ابر در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

او افزود:وضعیت جوی مازندران روز سه شنبه نیمه ابری تا ابری همراه با رگبار پراکنده، وزش باد و کاهش دما خواهد بود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:آسمان استان روز چهارشنبه ابری و خنک همراه با بارش باران (گاهی بشکل رگبار و رعدوبرق) و وزش باد پیش بینی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • پردیس دریایی دانشگاه‌های مطرح کشور به هرمزگان منتقل می‌شود
  • طرح مطالعاتی جزایر لارک و بوموسی آغاز می شود
  • ادامه رگبارهای پراکنده در البرز تا جمعه
  • مواج شدن دریا در خلیج‌فارس با وزش بادهای جنوب غربی
  • صدور هشدار نارنجی دریایی در هرمزگان/آخر هفته دریا مواج خواهد بود
  • ورود سامانه بارشی به مازندران
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • پیش بینی رگبار پراکنده باران در یزد