Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:35:58 GMT

تارتار: تیم ملی دچار غرور نشود؛ صعود می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۵۴۴

تارتار: تیم ملی دچار غرور نشود؛ صعود می‌کنیم

سرمربی ذوب آهن با اشاره به روند آماده‌سازی تیمش، از آن ابراز رضایت کرد و از دنبال کردن برنامه‌هایش برای موفقیت سبزپوشان گفت.

به گزارش "ورزش سه"، مهدی تارتار که در این فصل از پیکان راهی اصفهان شده و هدایت تیم ذوب آهن را عهده‌دار شده، درباره شرایط این تیم برای فصل آینده گفت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و باشگاه هم زحمات زیادی برای تدارک اردوهای انجام شده را داشته و تشکر می‌کنم، ما در هفته پنجم تمرینات پیش فصل هستیم و بازی‌های تدارکاتی در برنامه داشتیم که برخی از آنها انجام شده است و در ادامه روندی که پیش گرفتیم چند دیدار دیگر در برنامه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وضعیت تیم بد نیست، به هر حال بچه‌ها یک مقدار خسته‌اند و بدن‌ها سنگین است ولی این بازی‌ها کمک می‌کند تا ما نقاط ضعفمان را قبل از شروع لیگ بیشتر بشناسیم و بتوانیم در جهت رفع آن تمریناتی را در نظر بگیریم.

 

ذوب آهن اردوی آماده سازی خود را در تهران دنبال می‌کند؛ تارتار درباره این موضوع گفت: اردوی ما هشت روز است و در این اردو سه بازی با تیم‌های لیگ برتری تدارک دیدیم و یک بازی هم ممکن است با پارس جنوبی داشته باشیم تا همه بچه ها در شرایط بازی قرار بگیرند.

 

تارتار با اشاره به نقل و انتقالات ذوب آهن و میزان برآورده شدن خواسته‌هایش گفت: نقل و انتقالات ما بر اساس بودجه باشگاه بود و فکر می‌کنم تا حدودی توانستیم موفق عمل کنیم و 80-90 درصد به اهدافمان در نقل و انتقالات رسیدیم که این بر اساس بودجه‌ مناسبی بود که باشگاه در اختیار داشت و با توجه به آن راضی هستیم. تقریبا کار ما در نقل و انتقالات تمام شده است مگر اینکه بازیکنی باشد که بتواند برای ما گره گشا باشد ولی بعید می‌دانم دیگر وجود داشته باشد. در مجموع از شرایط راضی هستیم.

 

 

تارتار در مورد نتایج دور از انتظار دو فصل اخیر ذوب آهن و شرایط فصل جاری گفت: من با بچه ها صبحت کردم و گفتم انتظارات از ما بالاست و باید خودشان را با شرایط وفق دهند. دیگر کسی نمی‌پذیرد تیم ما انتهای جدول قرار بگیرد و برای ماندن بجنگد و با توجه به اتفاقات و جابجایی‌های صورت گرفته به بچه‌ها گفتم باید اهداف بزرگی در سر داشته باشند و ذوب آهن تیم بزرگی است که در دو سال اخیر خوب عمل نکرده است ولی سابقه خیلی خوبی دارد و بچه ها باید همه تلاششان را بکنند تا بتوانیم ذوب آهن را کم کم به شرایط خوب گذشته برگردانیم و هدفمان این است که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم.

 

مهمترین موضوع درباره ذوب آهن، بازگشت قاسم حدادی فر کاپیتان این تیم بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت است. تارتار درباره شرایط هافبک تیمش می‌گوید: مشکل خاصی وجود ندارد. او به خاطر شرایط سنی که دارد و آسیب دیدگی که اخیرا داشته وضعیت خاصی دارد و من تصمیم را بر عهده او گذاشتم و گفتم اگر می‌خواهد پا به پای جوان‌های ما بجنگد از او استقبال می‌کنیم و اگر هم دوست دارد می‌تواند در کادرفنی کنار ما باشد و به تیم کمک کند و من منتظر تصمیم او هستم.

 

تارتار درباره شرایط تیم ملی در آستانه دو دیدار پیش رو مقابل کره جنوبی و امارات گفت: به نظرم از نظر فردی شرایط خیلی بهتری در آسیا نسبت به تیم‌های دیگر داریم و بازیکنان زیادی در ترکیب داریم که هر کدام به تنهایی می‌توانند نتیجه یک بازی را تغییر دهند. نگرانی‌مان از این بابت است که بچه ها دچار غرور کاذب شوند و باید این موضوع مدیریت شود. قطعا کادرفنی هم حواسش به این موضوع هست و جوری باید مدیریت شوند که انگیزه بچه ها در بالاترین سطح باشد.در این صورت هیچ مشکلی برای صعود نخواهیم داشت.

مهدی تارتار (سرمربی) ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن اصفهان نقل و انتقالات ذوب آهن بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران

معابر بجنورد بر اثر بارش باران از صبح امروز دچار آب‌گرفتگی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، معابر بجنورد بر اثر بارش باران از صبح امروز دچار آب‌گرفتگی شده است.

کد خبر 750479

دیگر خبرها

  • ضربه به غرور و حیثیت کاتالونیایی بارسا
  • فیلم/ تازه‌ترین خبرها از مناطقی که شب گذشته دچار سیلاب شدند
  • فیلم| آب‌گرفتگی معابر بجنورد در پی بارش باران
  • آخرین وضعیت مناطقی که شب‌گذشته دچار سیلاب شدند
  • رکورددار پیشرفت لیگ بیست و سوم: 15 امتیاز!
  • تفال به حافظ شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ المنه لله که در میکده باز است....
  • ببینید | جمله خاص پادشاه عربستان درباره غرور ایرانی‌ها به صدام به روایت ظریف
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • تارتار رقابت سهمیه را به تبریز کشاند
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود