Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@09:04:46 GMT

قالیباف قهرمانی «یزدانی» و «زارع» را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۶۸۹

قالیباف قهرمانی «یزدانی» و «زارع» را تبریک گفت

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس، کسب مدال طلای مسابقات جهانی کشتی آزاد نروژ را تبریک گفت.

وی اظهار داشت: پیروزی دو کشتی‌گیر کشورمان آقایان حسن یزدانی و امیرحسین زارع را در مسابقات جهانی تبریک می‌گویم و برای 4 کشتی‌گیر دیگر کشورمان در رقابت‌های امروز، آرزوی موفقیت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کشتی آزاد حسن یزدانی امیرحسین زارع تبریک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس تور جهانی تنیس جوانان در زمین‌های تنیس آسایش ساری برگزار شد تا تکلیف نفرات برتر هفته نخست مشخص شود. در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری با نتیجه (۳-۶ و ۱-۶) کیارش حنیفی را برد و قهرمان شد، دانیال مشتاقی‌فر و سام پازوکی نیز مشترکا سوم شدند.

در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی با نتیجه (۱-۶ و ۱-۶) هانا سلطانی را مغلوب کرد و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد. کیمیا ثاقب تهرانی و ملینا عباس نیز عنوان سومی مشترک را از آن خود کردند.

در بخش دونفره نیز تیم پارسا اشجاری – کیارش حنیفی با نتیجه ۲-۶ و ۴-۶ از سد مهراد منصوری- بردیا شریفی عبور کردند و در جایگاه نخست ایستادند. در بخش دختران نیز کیمیا ثاقب تهرانی – یاسمن یزدانی با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ مقابل بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به برتری رسیدند و قهرمان شدند.
این مسابقات از یکم اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز و امروز با انجام دیدارهای نهایی به پایان رسید. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان بود و امیر مهذب‌نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده داشت.

کد خبر 6091367

دیگر خبرها

  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • اشجاری و یزدانی قهرمان تور جهانی تنیس جوانان شدند
  • قالیباف قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا را تبریک گفت
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌ جوانان این مرز و بوم است
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • در جلسه حسن یزدانی با علیرضا دبیر و محسن کاوه چه گذشت؟
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی