Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر دادگستری در همایش مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: اگر تخلفی اتفاق افتاد باید برخورد کنیم، اما صرف برخورد کافی نیست بنابراین اقدامات پیشگیرانه به عنوان مهم‌ترین برنامه دولت در تنظیم بازار در دستور کار است. خبرگزاری میزان - امین حسین رحیمی،وزیر دادگستری در همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی، اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا حضور ما برای معیشت مردم نتیجه‌بخش باشد و گرانی بی‌رویه اتفاق نیفتد و بازار آشفته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزیر دادگستری افزود: اگر تخلفی اتفاق افتاد باید برخورد کنیم، اما صرف برخورد کافی نیست بنابراین اقدامات پیشگیرانه به عنوان مهم‌ترین برنامه دولت در تنظیم بازار در دستور کار است و دوره مدیریت جدید سازمان تعزیرات که یک مدیریت تحول است؛ باید حضور سازمان تعزیرات برای مردم ملموس و نتیجه‌اش جلوگیری از گرانی و تخلفات باشد.
رحیمی تصریح کرد: سازمان تعزیرات باید نقش جدی در بازار ایفا کند و این امکان ندارد مگر با همکاری تمام دستگاه‌ها از جمله وزارت صنعت، معدن و تجارت، جهاد، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها که برای ایجاد این تعامل‌ها از ابتدای کار در وزارت دادگستری طرحی تهیه شد و همین شنبه در کمیسیون لوایح دولت بود و مصوبه کمیسیون برای معاون اول ارسال شده تا طوری عمل کنیم که تنظیم بازار و در نهایت بهبود معیشت مردم انجام شود.
وزیر دادگستری بیان کرد: مدیران ستادی و استانی باید با همکاری سایر متولیان امر کار را پیش ببرند و در دولت یک صدایی در این امر باشد و تمام نهاد‌ها یک موضوع را پیگیری کنند تا مردم نتیجه کار را ببیند که تخلفات نباشد و آرامش بر بازار حاکم شود. اصل موضوع بازار در اقتصاد است، اما وظیفه تعزیرات حل مساله اقتصاد نیست و این موضوع در جای خودش بحث می‌شود بنابراین برای انجام وظایف، نهاد‌های بازار از قیمت‌گذاری تا عرضه و بازرسی و رسیدگی باید با هم همراه باشند که در این طرح این موضوع بررسی و در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: مجازات بعضاً بازدارنده نیستند بنابراین بر اساس اختیاراتی که در قانون مجازات اسلامی به وزارت دادگستری داده شده، معاونت حقوقی موضوع مناسب‌سازی و کارآمدی جریمه‌ها را بررسی می‌کند تا بتوانیم از طریق ارائه به هیئت دولت و مراجع تصمیم گیر این جریمه‌ها را به روز و کارآمد کنیم.
گفتنی است، همایش سراسری مدیران ستادی و استانی سازمان تعزیرات حکومتی با حضور امین حسین رحیمی وزیر دادگستری و احمد اصانلو معاون وزیر دادگستری و رئیس سازمان تعزیرات حکومتی صبح امروز (دوشنبه ۱۲ مهرماه سال جاری) برگزار شد.   بیشتر بخوانید: تعزیرات با حضور موثر در بازار به کاهش تخلفات کمک کند   انتهای پیام/ برچسب ها: تعزیرات حکومتی پیشگیری تنظیم بازار

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی پیشگیری تنظیم بازار مدیران ستادی و استانی وزیر دادگستری تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل

 روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، منصور انصاری گفت: پرونده فروش سوخت قاچاق به میزان ۲۱ هزار و ۴۵۰ میلیون لیتر و به ارزش چهار میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال در شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز زابل بررسی شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، بررسی تراکنش کارت سوخت خودرو و سوخت گیری غیر مجاز آن اتهام انتسابی را محرز و مختلف را پرداخت هشت میلیارد و ۴۲۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

انصاری گفت: پلیس آگاهی شهرستان زابل این تخلف را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی زابل ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • نهاد‌های اقتصادی نباید سرمایه گذار را دغدغه‌مند کنند
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • تاکید استاندار کرمان بر اقدامات پیشگیرانه از سیل