Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@07:53:34 GMT

۲۱ روستا در شهرستان اندیکا متاثر از زلزله شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۸۸۸۶

۲۱ روستا در شهرستان اندیکا متاثر از زلزله شدند

دکتر علی خدادادی دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار  داشت: روستاهای متاثر از زلزله در شهرستان اندیکا شامل دره فرح،بنه شیرمحمد،سربازار،دهذیاک، للر،صالح ابراهیم،کموفه، بنه موسی، مازر،گلالک،چردف ، سرگه، کتک، درب ، چال منار ، داورمه ، دمه ، دلی علیا ، دشت گل ، سرآهومی ، شاهزاده عبدالله مورد ارزیابی اولیه قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ادامه فعالیت‌ تیم های ارزیاب و امدادرسان جمعیت هلال احمر خوزستان در روستاهای متأثر از وقوع زلزله صبح امروز منطقه قلعه خواجه گفت : تا کنون یک مصدوم گرفتار در زیرآوار در روستای بنه موسی اندیکا با تلاش ا مدادگران هلال احمر نجات یافت همچنین تیم های امداد و نجات برای امدادرسانی به ۲ مصدوم دیگر به روستای کموفه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: برای  سرعت بخشیدن به انجام ارزیابی این منطقه تعداد تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر به  هفت تیم افزایش یافت.

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز لرزه نگاری دانشگاه تهران این زمین لرزه به بزرگی: ۵.۷ ریشتر در مقیاس امواج درونی زمین در ساعت ۰۶:۰۹ صبح دوشنبه رخ داد.

زمین لرزه در منطقه چلگرد استان چهار محال وبختیاری و قلعه خواجه شهرستان اندیکا در خوزستان صبح امروز در بیشتر مناطق استان خوزستان احساس شد.

اندیکا با مرکزیت شهر قلعه خواجه دارای سه بخش و با جمعیت حدود ۸۰ هزار نفر و مساحت ۲هزار و ۳۰۰ کیلومتر مربع در شمال شرق خوزستان واقع است.

برچسب‌ها اندیکا خسارت مالی زلزله جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اندیکا خسارت مالی زلزله اندیکا خسارت مالی زلزله جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید

به گزارش جام جم آنلاین،رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان با اشاره به آبگرفتگی صحن مزار سیدعلی (ع) گفت: با تلاش امدادگران هلال‌احمر دو شهرستان نهبندان و سربیشه آب‌گرفتگی در محوطه حرم تخلیه شد.
 ایمانی‌فردبا بیان اینکه بامداد امروز سیل وارد روستای مزار سیدعلی (ع) شد ، افزود:  بلافاصله پس از اعلام از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر، دو تیم از پایگاه شوسف اعزام شدند.
وی گفت: با توجه به حجم زیاد آب در محوطه امامزاده یک تیم پشتیبان نیز از هلال احمر سربیشه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهبندان افزود: سه منزل مسکونی نیز در روستا براثر ورود سیلاب دچار آبگرفتگی شده بود که توسط امدادگران تخلیه شد.

 

دیگر خبرها

  • جان‌باختن یک نفر در حادثه سقوط به دره در دزپارت
  • امدادرسانی هلال احمر بیرجند به ۱۶ نفر متاثر از سیلاب
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) نهبندان رسید
  • ادامه امدادرسانی هلال احمر در ۱۱ استان متاثر از سیل
  • (تصاویر) شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • شکسته شدن ۲ بند خاکی در زیرکوه / تخلیه برخی از روستا‌ها به علت سیلاب
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • ۴ شهرستان خراسان جنوبی، گرفتار سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در ۴ شهرستان گرفتار در سیلاب
  • امدادرسانی هلال احمر خراسان جنوبی در 4 شهرستان گرفتار در سیلاب