Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی گفت: چیزی به نام بادیگارد در بخش خصوصی نداریم تنها شرکت هایی که دارای مجوز های رسمی هستند نگهبان های محله‌اند که در کنار پلیس قرار دارند و با کمک کلانتری ها وظیفه امنیت را برعهده دارد بادیگارد شخصی و افرادی که از این بادیگاردها استفاده می کنند جرم است.

به گزارش خبرنگار برنا؛ سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه چهل و نهمین طرح رعد، گفت: با تلاش ۴۸ ساعت گذشته همکارانم این طرح به مرحله اجرا درآمد و ۲۱۸ حکم اجرا شد و ۸۳ محل تجمع سارقان، ۲۰ مرکز مالخران، ۱۹ محل اراذل و اوباش و ۲۰ پاتوق فروشندگان مواد مخدر پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این عملیات ۶۲۲ نفر از سارقان، مالخران، زورگیران، سارقان منزل، سارقان به عنف، سارقان جرایم خشن را دستگیر کنند که تعدادی از آن ها به صورت باندی اقدام می کردند که در مجموع ۳۸ باند منهدم شد و بیش از ۲ هزار و ۱۰۰ سرقت تا این لحظه کشف و اموال سرقتی ضبط شد.

سردار رحیمی بیان کرد: ۱۵۶ دستگاه خودرو و موتور از سارقان کشف شد و به ۷۵۲ پرونده سرقت رسیدگی و بسته شد. ۴۵ نفر از محکومان متواری دستگیر شدند. بیش از ۱۴ میلیارد و ۷۷۷ میلیون تومان ارزش اموال کشف شده بود. ۱۴ سلاح گرم، ۹۰ فشنگ، ۱۲۰ کیلو مواد مخدر کشف شد و ۲۶۲ خرده فروش دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: ۱۲ هزار و ۷۳۱ کالای قاچاق کشف شد که ۲.۵ میلیارد تومان ارزش اموال مکشوفه بود.

او درباره استفاه برخی از سلبریتی ها از بادیگارد، بیان کرد: چیزی به نام بادیگارد در بخش خصوصی نداریم تنها شرکت هایی که دارای مجوز های رسمی هستند نگهبان های محله‌اند که در کنار پلیس قرار دارند و با کمک کلانتری ها وظیفه امنیت را برعهده دارد بادیگارد شخصی و افرادی که از این بادیگاردها استفاده می کنند جرم است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره افزایش ترافیک تهران، گفت: ترافیک تهران یک موضوع قدیمی است، روزانه خودروهای های زیادی وارد پایتخت می‌شوند، متاسفانه اقدام قابل توجهی برای تامین ناوگان حمل و نقل عمومی صورت نگرفته است، لذا تجمع خودرو در اماکن از علت های ایجاد ترافیک در تهران است.

سردار رحیمی ادامه داد: به مسئولان یادآوری می کنم که در شش ماهه دوم به دلیل افزایش استفاده از خودرو، کوتاهی روز، وارونگی هوا، نسبت به حل مشکل ترافیک اقدامات لازم را اتخاذ کنند.

او با تاکید بر اینکه پلیس دستگاه متولی حل ترافیک نیست، افزود: باید ارگان ها و سازمان های مرتبط نسبت به حل این معضل اقدام و بسترهای مناسب را فراهم کنند تا پلیس ترافیک را مدیریت کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره تمهیدات پلیس برای روزهای آخر ماه صفر خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی آماده اجرای هرگونه مراسم عزاداری است و قبل از اجرای هر مراسمی متولیان برگزاری مراسم‌های عزاداری با پلیس هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

//انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی درآمد اراذل و اوباش مواد مخدر سرقت خودرو قاچاق بخش خصوصی جرم ترافیک پایتخت ناوگان حمل و نقل نیروی انتظامی عزاداری بادیگارد طرح رعد فرمانده انتظامی تهران بزرگ بادیگارد سلبریتی فرمانده انتظامی تهران بزرگ کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۸۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری اعضای باند ۳ نفره سارقان مشاعات ساختمانی‌های این شهرستان و کشف ۴ فقره پرونده سرقت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، امیر وهاب‌زاده اظهار کرد: با وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در شهرستان بندرانزلی، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات فنی، سارقان این پرونده‌ها و محل اختفاء آنان شناسایی و این افراد طی عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی خاطرنشان کرد: سارقان ۲۹، ۳۲ و ۳۵ ساله به چهار فقره سرقت از مشاعات ساختمان اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

وهاب‌زاده، رعایت نکردن نکات حفاظتی و ایمنی را مهمترین عامل سوء‌استفاده سارقان دانست و تصریح کرد: نقش مردم در این زمینه و توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس نقش به‌سزایی در پیشگیری از وقوع سرقت دارد.

کد خبر 749177

دیگر خبرها

  • کشف ۲ محموله کالای قاچاق ۱۸۰ میلیاردی در تهران
  • توقیف ۱۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در شمال تهران
  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی