Web Analytics Made Easy - Statcounter

آئین افتتاحیه برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان در سال تحصیلی 1401-1400با حضور رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ مراسم افتتاحیه اجرای برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان  با حضور رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان،نمایندگان ناحیه یک و دو سنندج  و اولیا و نوآموزان در آموزشگاه استثنایی پارسا  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم پایگاه سنجش سلامت پیش دبستان  به صورت نمادین با حضور مسئولین در آموزشگاه استثنایی پارسا سنندج افتتاح شد و تعدادی از نوآموزان نیز از لحاظ بینایی، شنوایی، سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

شایان ذکر در سال جاری 13پایگاه ویک پایگاه تخصصی در زمینه سنجش مشغول به فعالیت خواهند بود. که از این 13 پایگاه 12 پایگاه نوع الف و 1 پایگاه نوع ب، به منظور سنجش سلامت و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان مشغول به فعالیت خواهند بود. ازاین تعداد 3 پایگاه در مرکز استان و 10پایگاه درسطح شهرستان ها و مناطق فعالیت می کنند.

برنامه سنجش نو آموزان از دهم مهرماه  1400 در پایگاه های استان آغاز و تا پایان آذرماه 1400 آماده ارائه خدمات به والدین و نو آموزان بدو ورود به دبستان می باشد.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی پیش دبستان سنجش سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی

مدیر پردیس سینمایی بهمن سنندج گفت: ۱۷۴ صندلی به روز، در سالن‌های شماره دو و سه این سینما با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی در هفته گذشته تعویض شد.

حیدر مرادی با اشاره به استقبال چشمگیر کردستانی‌ها در سال گذشته از اکران فیلم‌های مختلف سینمایی گفت: ۲۵۰ هزار نفر در این مدت در سینما‌های استان پای دیدن فیلم‌های مورد علاقه شان نشستند.

هم اکنون پانزده سالن سینمایی با هزار و ۸۳۵ صندلی در استان کردستان و در زیر مجموعه پردیس سینما بهمن فعال است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برنامه کنترل پوکی استخوان برای بانوان زاهدانی آغاز شد
  • آغاز فرآیند جهش تحصیلی دانش‌آموزان کردستانی از ۱۵ اردیبهشت
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • آمادگی دانشگاه یزد برای جذب دانشجویان بین‌الملل
  • سنجش ۱۷ هزار نوآموز در چهارمحال و بختیاری
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • سنجش سلامت بیش از ۱۸ هزار نوآموز استان همدان
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای ۶۰ داوطلب جامانده از کنکور/ تعداد متقلبان کنکور امسال اعلام شد