Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبق شنیده‌ها عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال سابقه حضور در مجموعه مدیریتی آبی‌پوشان را ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، گویا پس‌از قطعی شدن خروج قریب‌الوقوع پرویز مظلومی از ترکیب هیات‌مدیره استقلال گمانه‌زنی‌های فراوانی بابت عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال در فضای مجازی صورت گرفت.

عده‌ای مدعی شدند مصطفی آجورلو برای رهایی از مشکلات مالی گذشته در ساختار مدیریتی باشگاه استقلال تصمیم دارد یکی از هواداران متمول باشگاه استقلال را به‌عنوان عضو پنجم به وزیر ورزش و جوانان پیشنهاد دهد تا به‌این‌ترتیب با کمک وی بتواند مشکلات مالی باشگاه استقلال را رفع‌ و رجوع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس‌ از این اتفاق بسیاری از هواداران استقلال از علی نامداری مشاور پیشین هیأت‌مدیره استقلال که به دلیل اختلاف با احمد مددی هرگز نتوانست مجوز حضور در هیات‌مدیره باشگاه استقلال را به دست آورد را به‌عنوان جدی‌ترین گزینه مصطفی آجرلو نام بردند و مدعی شدند وی جانشین پرویز مظلومی خواهد شد.

برخی طیف‌های هواداری نیز مدعی شدند مهدی عبدیان عضو سابق هیات‌مدیره استقلال گزینه مدیرعامل جدید باشگاه برای حضور در هیات‌مدیره استقلال است و احتمالاً او جانشین پرویز مظلومی خواهد شد.

اما برخلاف گمانه‌زنی‌های صورت‌گرفته نزدیکان باشگاه استقلال به خبرنگار میدان گفته‌اند به‌هیچ‌عنوان اخبار مرتبط با حضور یک هوادار متمول به‌عنوان عضو پنجم هیات‌مدیره استقلال صحت ندارد.

با استناد به این اظهارنظر می‌توان در مورد نفر پنجم هیات‌مدیره باشگاه استقلال این‌چنین گفت که وی نیز همانند دو عضو دیگر هیئت‌مدیره باشگاه استقلال سابقه حضور در مجموعه‌های ورزشی را تاکنون نداشته‌ و پس‌ از اخذ استعلام‌های لازم از سوی نهادهای ذی‌ربط، به‌عنوان نفر پنجم هیات‌مدیره استقلال معرفی خواهد شد.

منبع: میدان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال هیات مدیره عضو پنجم هیات مدیره استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • انتقاد از برگزاری جلسات هیات مدیره باشگاه‌های خوزستانی در تهران
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری