Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید مصطفی علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در جلسه تودیع و معارفه رئیس اداره گاز تیران با حضور فرماندار و در محل فرمانداری این شهرستان گفت: با توجه به افزایش تعداد مصرف‌کننده گاز طبیعی در سطح استان در صورت عدم مصرف بهینه و منطقی گاز، در فصل سرد پیش رو امکان محدودیت تامین گاز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با اشاره به صنعتی بودن استان اصفهان گفت: مصرف روزانه گاز در صنایع بزرگ همچون فولاد مبارکه، ذوب‌آهن، سیمان سپاهان و نیروگاه‌ها بالاست. از این رو، علاوه‌بر تامین گاز بخش خانگی که در اولویت است، تامین گاز مورد نیاز و مستمر برای بخش صنعت نیز بسیار حائز اهمیت است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان ضرورت توسعه گازرسانی براساس برنامه و منابع موجود، افزود: گسترش و رشد صنعتی و کشاورزی نیز باید متناسب با زیر ساخت‌ها و با پیش‌بینی تامین انرژی آن‌ها دنبال شود.

در ادامه مجید حججی، فرماندار شهرستان تیران و کرون نیز ضمن قدردانی از مهندس علوی و همراهان وی به دلیل حضور در شهرستان تیران و کرون و بررسی وضعیت گازرسانی این شهرستان گفت: خوشبختانه همکاری خوب و تعامل مثبتی بین اداره گاز و فرمانداری شهرستان برقرار است.

وی افزود: با توجه به توسعه گلخانه‌ها در این منطقه، عدم تقویت به‌موقع شبکه گازرسانی ممکن است مشکلاتی را به همراه داشته باشد. از این رو، با همکاری متقابل فرمانداری و شرکت گاز باید به‌زودی مجوز‌های لازم صادر و خطوط تقویتی محور‌های محل مستقر گلخانه‌ها اجرا شود.

فرماندار شهرستان تیران و کرون در ادامه با اشاره به فعالیت‌های مثبت مهدی طهماسبی، رئیس سابق اداره گاز در راستای پیگیری درخواست‌های مردم این شهرستان در حوزه گازرسانی و همکاری مناسب با مشترکان صنعتی گفت: در زمان مسئولیت هیچ‌گونه مشکل یا نارضایتی مشاهده نشده است.

وی گفت: از رئیس جدید آقای مهندس خلیلی انتظار می‌رود تعامل سازنده‌ای با مردم و فرمانداری شهرستان داشته باشند و در پیگیری امور مردم، تکریم آن‌ها و رضایتمندی خداوند متعال فعالیت کنند.

همچنین همزمان با هفته ایمنی، با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث و ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی، برنامه‌های مختلف عملیاتی، آموزشی، کاربردی و فرهنگی در شرکت گاز استان اصفهان اجرا می‌شود.

سید مصطفی علوی، مدیرعامل این شرکت، گفت: برگزاری ۷ وبینار آموزشی طی ۷ روز متوالی با موضوعات ایمنی در شبکه‌های گازرسانی پلی‌اتیلن، ایمنی در طراحی، ایمنی در تزریق گاز، ایمنی در پرتونگاری، ایمنی در تست شبکه‌های گاز، ایمنی در مفاد پیمان‌ها و تحلیل حوادث گاز معرفی پیمانکاران برتر در حوزه بهره‌برداری، اجرا و خدمات، قدردانی از نمایندگان برتر HSE، ایجاد فضای نمایشگاه ایمنی تصویری، آموزش و اطلاع‌رسانی موارد و مسائل ایمنی در اتوماسیون اداری و برگزاری مسابقه ویژه کارکنان برخی از برنامه‌های این شرکت در هفته ایمنی است. وی، رعایت دستورالعمل‌های HSE در راستای صیانت از حقوق و سلامت نیروی کار را اصل تعیین‌کننده در راستای اجرای برنامه‌های استراتژیک شرکت گاز استان اصفهان اعلام و به حساسیت بالای فعالیت‌های امور HSE در پیشگیری از حوادث اشاره کرد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز مصرف گاز شرکت گاز استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)

یک کارگر شاغل در معدن زغال سنگ هشونی شهرستان کوهبنان به دلیل رعایت نشدن اصول ایمنی حین کار جان خود را از دست داد.   به گزارش رکنا، این حادثه صبح روز جمعه (۱۵ اردیبهشت ماه) زمانی رخ داد که یک کارگر شاغل در معدن زغال سنگ هشونی شهرستان کوهبنان بر اثر رعایت نشدن ایمنی کار از سوی پیمانکار جان خود را از دست داد.   به گفته وی؛ طبق اظهارات همکاران وی از قرار معلوم به جهت گشاد بودن لباس کاری که پیمانکار تهیه کرده و گیر کردن آستین، دست این کارگر درون نوار نقاله اصلی گیر می‌کند و با حرکت نوار نقاله دست وی از جا کنده می‌شود.   او گفت: هویت کارگر متوفی «عبدالله اسماعیلی» حدودا ۴۰ساله ساکن روستای «جور» شهرستان کوهبنان و دارای دو فرزند است. او حین انتقال به مراکز درمانی بر اثر خونریزی شدید جانش را از دست داد.   طبق اظهارات وی؛ مراجع قضایی و انتظامی کوهبنان در خصوص علت این حادثه شغلی پیگیر هستند.   معدن زغال سنگ «هشونی» از واحد‌های زیرمجموعه شرکت زغالسنگ کرمان است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دل‌نگرانِ خصوصی‌سازی، بیمه و بازنشستگی؛ تداوم اعتراض کارگران معادن زغال سنگ کرمان مرگ ۱۸ معدنچی از ابتدای پاییز تا امروز باز هم حادثه مرگبار در معادن کرمان

دیگر خبرها

  • استقبال بالا از اجلاس بین‌المللی هسته‌ای ایران علی‌رغم مانع تراشی‌ها
  • صدایی که دستور جنایت صادر کرد! | مادرم گفت تو دیوانه ای و شنیدن این جمله موجب شد تا من ...
  • سالمندان مبتلا به فشار خون بالا چه بخورند؟
  • هندوانه برای دیابتی‌ها مفید است یا مضر؟
  • مرگ کارگر معدن زغال سنگ در کرمان به دلیل نبود ایمنی کار (+ عکس)
  • مصرف بیش از حد ویتامین D این عوارض را دارد
  • حضور دانش‌بنیان‌ها در حوزه حمل‌ونقل شهرها پررنگ شده است
  • عوارض مصرف بیش از حد ویتامین D
  • بهره‌مندی ۱۲۳ شهر و ۲۴۶۹ روستای استان فارس از گاز
  • فشار خون عامل مرگ سالانه ۱۰ میلیون نفر در جهان