Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:35:20 GMT

آمد و رفت مربیان به نفت‌مسجدسلیمان تمام می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۸۹۷۴۷

آمد و رفت مربیان به نفت‌مسجدسلیمان تمام می‌شود؟

ایسنا/خوزستان آمد و رفت مربیان به تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان ادامه دارد.

فصل بیست و یکم فوتبال، ۲۷ مهرماه آغاز می‌شود اما باشگاه نفت‌مسجدسلیمان همچنان درگیر رفت و آمد مربیانی است که می‌آیند و پس از چند روز به دلایل مختلف ساز جدایی می‌زنند.

به گزارش ایسنا، مسئولان باشگاه نفت که می‌خواستند تیم خود را برای حضور در فصل بیست و یکم، زودتر از فصل‌های قبل آماده کنند، چند روز پس از پایان لیگ بیستم، فعالیت خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا به دنبال حل مشکلات مالی بودند که با طی پروسه‌ای نسبتا طولانی بالاخره مشکل اصلی سد راه‌شان برداشته شد و پول به باشگاه رسید و سپس ۱۲ شهریورماه نیز با محمود فکری رسما به توافق رسیدند. اما سه روز بعد به خاطر این‌که باشگاه برخی شرایط فکری را نپذیرفت و باشگاه نیز بندهایی را به قرارداد این مربی اضافه کرد، این همکاری پایان یافت.

باشگاه نفت که نمی‌خواست بیش از این زمان را از دست بدهد، ۱۵شهریورماه، پورموسوی را به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ بیست و یکم معرفی کرد و جالب است که همان شب عقد قرارداد با پورموسوی، سریعا و شبانه با محمد طیبی قرارداد امضا کردند و این نشان می‌داد که باشگاه با سرمربی جدید خود همراه است و این نوید روزهای خوبی برای نفت بود اما در همین حین و در حالی که تیم چند روز بعد به اردوی تهران رفت، پورموسوی به اردو نرفت و گویا برخی اختلاف‌نظرها، مشکلاتی را بین این مربی و باشگاه ایجاد کرده بود تا حدی که پورموسوی نیز ۱۶ روز بعد از عقد قرارداد با نفتی‌ها از این تیم جدا شد. آن‌هم در حالی که معتقد بود رد پای یک ایجنت در عدم همکاری‌اش با نفت تاثیر داشته است.

بعد از جدایی دومین مربی از نفت، آن‌هم در حالی که هنوز لیگ بیست و یکم آغاز نشده بود، نگرانی‌ها درخصوص آینده این تیم دوچندان شد زیرا تیمی که می‌خواست زودتر از سایر تیم‌ها کار خود را آغاز کند، دچار آمد و رفت مربیان و سردرگمی مدیریتی شده بود. البته مسئولان این باشگاه چهار روز بعد از جدایی پورموسوی، فراز کمالوند را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. کمالوندی که پیش از این به عنوان سرمربی تراکتور انتخاب شده بود و به دلایلی این همکاری ادامه پیدا نکرده بود.

در حالی که مدیرعامل باشگاه نسبت به وضعیت تیم ابراز امیدواری داشت و حتی عنوان کرده بود که تیم نفت به راحتی و بدون دغدغه می‌تواند در میانه‌های جدولِ فصل جدید لیگ برتر قرار بگیرد، کمالوندی که حتی بخشی از قرارداد خود را دریافت کرده بود، ساز جدایی کوک کرد. به گفته مسئولان باشگاه کمالوند خواستار رد کردن برخی بازیکنان فعلی نفت و جذب چند بازیکن با سن بالا بود که آن‌ها نپذیرفتند تا جایی که همین اختلاف‌نظرها باعث شد که به نوعی کمالوند قهر کند و باشگاه وارد چالش جدیدی شود.

در حال حاضر نیز کمالوند در تمرینات نفت در اردوی تهران حاضر نمی‌شود و مشخص نیست عاقبت نفت‌مسجدسلیمان چه خواهد بود؛ وقتی تیمی که هنوز لیگ را شروع نکرده، با این حجم از مشکلات مواجه شده است، مطمئنا در ادامه مسیر با فراز و نشیب بسیاری روبه‌رو خواهد بود و اگر مشکلات موجود در همین ابتدای راه، مدیریت نشوند، حتما در نتیجه‌گیری نفت تاثیر بسیاری خواهد داشت و شاید نفت‌مسجدسلیمان نیز مثل نفت تهران خیلی زود عطای لیگ برتر را به لقایش ببخشد و سرانجامی ناخوش داشته باشد.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره اختلاف‌نظر بین باشگاه و کمالوند حل می‌شود یا در روزهای باقی‌مانده تا شروع لیگ، این باشگاه باید مجددا به سراغ مربی دیگری برود. در این بین مشخص نیست کسی به فکر بازیکنانی که جذب شده‌اند، هست یا نه؛ بازیکنانی که تا اسم سرمربی جدید را می‌شنوند، هنوز به خوبی با او آشنا نشده‌اند، مربی‌شان می‌رود و همچنان از داشتن سرمربی بی‌بهره هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان نفت مسجدسلیمان بیست و یکم روز بعد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خلیج فارس؛ حجت الاسلام موسی پولادی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: شهید مطهری در دوران زندگی خود برای اسلام خدمات ارزنده‌ای ارائه، و با جریان‌ها و اندیشه‌های انحرافی مبارزه کرد.

بیشتر بخوانید:  خدمات رسانی گروه‌های جهادی شهر شمیل به مناطق محروم

از هشتم تا ۱۲ اردیبهشت ماه هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • شهید مطهری برای نخبگان فکری جبهه انقلاب یک اسوه تمام عیار است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • سازمان لیگ سد راه کسر امتیاز از یک تیم!
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!