Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: هلال‌احمر در قالب طرح ملی «مهربانی مهر» لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی و کیف کمک‌های اولیه را به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال بین دانش‌آموزان کم‌بضاعت توزیع می‌کند.

سید قاسم موسوی صبح امروز (۱۲ مهرماه) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه در راستای اهداف عام‌المنفعه و امدادی، همواره در تلاش است تا با احیای ارزش‌های خیرخواهانه علاوه بر حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، نسبت به ترویج فرهنگ نیکوکاری در جامعه به ویژه در میان کودکان، نوجوانان و جوانان گام بردارد، یادآور شد: در این میان حمایت از دانش‌آموزان محروم برای ادامه تحصیل با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی با توجه به مخاطبان خاص این سازمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در همین راستا طرح ملی «مهربانی مهر» به منظور حمایت از زندگی و سلامت انسان‌ها و تسکین آلام بشری در سطح استان توسط واحد جوانان اجرایی می‌شود، ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، افزایش حمایت از دانش‌آموزان محروم با بهره‌گیری از مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها و ترویج فرهنگ نیکوکاری در میان اعضا و داوطلبان سازمان جوانان هلال‌احمر است.

این‌ مسئول با یادآوری اینکه مجریان طرح ملی مهربانی مهر داوطلبان جوان عضو سازمان جوانان هلال‌احمر و بهره‌وران این طرح نیز دانش‌آموزان محروم در استان زنجان هستند، اضافه کرد: به همین منظور اعضای جوانان افتخاری هلال‌احمر با اطلاع‌رسانی اجرای این طرح به خیرین، مردم نوع‌دوست و نیکوکاران در سطح استان، توانستند لوازم‌التحریر، کوله‌پشتی، کیف کمک‌های اولیه و سایر اقلام مورد نیاز را برای دانش‌آموزان کم‌برخودار به ارزش ۵۳۰ میلیون ریال جمع‌آوری کنند.

موسوی با بیان اینکه اجرای طرح ملی مهربانی مهر از ابتدای مهرماه سال‌جاری آغاز شده است، اظهار کرد: اجرای این طرح با هدف تامین اقلام مورد نیاز برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار تا پایان مهرماه امسال ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان جوانان هلال‌احمر به‌ عنوان متولی آموزش و تربیت جوانان جامعه، طرح‌های متنوعی در حمایت از ادامه تحصیل دانش‌آموزان محروم انجام داده و این طرح به دلیل داشتن مخاطبان خاص از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که امید داریم با یاری توانمندان و خیرین و احیای ارزش‌های بشردوستانه، حمایت همه‌جانبه‌ای از سوی جامعه نیکوکاران در این طرح انجام شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: زنجان هلال احمر دانش آموزان نیازمند استانی اجتماعی دانش آموزان محروم دانش آموزان کم سازمان جوانان مهربانی مهر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان اردبیل، سیدعلی حجتی اظهار کرد: طرح یاس بر اساس تفاهم‌نامه منعقد شده میان هلال احمر و کمیته امداد در این استان با هدف جذب، ساماندهی و آموزش، ارتقای سطح دانش و مهارت‌های مخاطبین در خصوص پذیرش مسئولیت اجتماعی و ترویج فرهنگ خودامدادی و دگر امدادی در بین مددجویان (دختران ۳۰ تا ۴۰ سال مجرد) زیر حمایت کمیته امداد اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: در این طرح آموزش‌های مورد نیاز در خصوص شیوه‌های مواجهه با بحران و بلایای طبیعی توسط حوزه جوانان جمعیت هلال احمر خوزستان به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.
معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: در این طرح افراد در خانه‌های هلال وارد چرخه و فرآیندی می‌شوند که در بروز بحران احتمالی می‌توانند در مرحله نخست خود، سپس خانواده و در مرحله سوم اعضای محله را از بحران نجات دهند.
استان اردبیل از جمله ۱۰ استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می‌رود و هر از گاهی بروز حادثه‌هایی مانند زمین لرزه، رانش زمین، سیل، خشکسالی، صاعقه، طوفان، سرمازدگی، برف سنگین، سرما و یخبندان شدید خسارت و تلفاتی برجای می‌گذارد.
این استان ۵۰ هزار امدادگر آموزش‌دیده برای بکارگیری در حوادث احتمالی غیرمترقبه دارد.

دیگر خبرها

  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • صنایع نساجی هلال احمر ایران
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی