Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، علی رضا محمدی کرجی ران بیان داشت: طی شش ماهه امسال یک میلیون و ۵۵۶ هزارو ۶۳ تن کالای اساسی در بندرشهید رجایی تخلیه شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۴ درصد افزایش داشته است.

محمدی کرجی ران اظهارداشت: کالاهای اساسی توسط ۳۳ کشتی تخلیه شده که از این میزان ۱۵ کشتی با ۴۵۲ هزارو ۳۳۸ تن به روغن خوراکی اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عمده این کالاها را شامل روغن نباتی، برنج، ذرت، شکر، کنجاله سویا، کود، گندم و جو اعلام کرد و ادامه داد: در این مدت ۴۰۰ هزار و ۶۱۶ تن گندم توسط شش کشتی تخلیه شده است.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی، میزان تخلیه شکر در این مدت یادشده را ۳۱۵ هزارو ۷۵۱ تن اعلام کرد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۶۰ درصد افزایش را نشان می دهد.

محمدی کرجی ران افزود: در سال جاری ۳۱ هزار و ۴۲۰ تن برنج و همچنین ۹۴ هزار و ۴۹۸ تن کود توسط کشتی های کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی تخلیه شد.

بندر شهید رجایی با اختصاص تعداد ۶ پست اسکله ویژه کالای اساسی، بهره گیری از تعداد ۱۵ باب انبار مسقف به مساحت ۱۳۰ هزار متر مربع با ظرفیت بالغ بر ۳۵۰ هزار تن، محوطه بارانداز به مساحت ۹۰ هزار متر مربع و ظرفیت ۱۰۰ هزار تن انواع کالاهای اساسی فله خشک و همچنین تعداد ۳ پایانه نگهداری فرآورده های روغن خوراکی به ظرفیت ۳۷۰ هزار تن یکی از مهم ترین مبادی ورودی کالای اساسی کشور به شمار می آید.

کد خبر 5319657

منبع: مهر

کلیدواژه: بنادر ودریانوردی هرمزگان بندر شهید رجایی ویروس کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه آمار کرونا واکسن کرونا زلزله کرمانشاه اربعین 1400 گرگان کهگیلویه و بویراحمد واکسیناسیون کرونا اربعین حسینی قزوین سیستان و بلوچستان هزار تن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،غلامرضا قنبری از صدور مجوز تخلیه 101 فروند کشتی غلات توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد شهرستان بهشهر در فروردین ماه امسال خبر داد. 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر افزود: فروردین ماه امسال 101 فروند کشتی محصول غلات به وزن 281 هزار تن شامل ذرت دامی، جو دامی و گندم از کشور روسیه و قزاقستان توسط پست قرنطینه گیاهی بندرامیرآباد این شهرستان بازدید، نمونه‌برداری و و مجوز تخلیه صادر شد.

دیگر خبرها

  • قیمت پیاز ، اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • قیمت پیاز اولین شوک بازار در سال ۱۴۰۳
  • میان افزایش حقوق کارگران و قیمت کالاها، توازن برقرار شود
  • متوسط قیمت کالاهای خوراکی منتخب در مناطق شهری کشور اعلام شد
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی
  • افزایش تورم خوراکی‌ها در آغاز سال