Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون تکواندو، فدراسیون جهانی، رنکینگ پاراتکواندوکاران در ماه اکتبر را اعلام کرد که در جدیدترین رده بندی، امتیازهای بازی های پارالمپیک توکیو محاسبه شده است.

"فاطمه دودانگه" در وزن ۴۹- کیلوگرم (K۴۴) با ۱۰/۹۸ امتیاز رده هجدهم را به خود اختصاص داده است؛  "رایحه شهاب" در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K۴۴) که در پارالمپیک توکیو در جایگاه پنجمی قرار گرفت با ۵۰/۷۰ امتیاز به رده دهم صعود کرد و "مهتاب نبوی" با ۸۵ امتیاز همچنان در رده نخست وزن ۵۸- کیلوگرم (K۴۱) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

"سعید صادقیان‌پور" در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) با ۱۲۴ امتیاز جایگاه خود در رده دومی را حفظ کرد و "سجاد جوانبخت" در این وزن و کلاس ۴۴ با ۲۰/۱۲ امتیاز در رده بیست و یکم جای گرفته است. "محمدرضا شعبانی" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) با کسب ۴۲/۴۰ امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داده است و "مهدی کردلو" دیگر نماینده این وزن با ۵/۱۶ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

"احمد نریمانی" هوگوپوش وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) با ۸۶ امتیاز صدرنشینی خود را حفظ کرد.  "مهدی بهرامی آذر" در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳) با ۶۷/۸۰ امتیاز به جایگاه دومی خود تداوم بخشید. "مهدی پوررهنما" در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) که بر سکوی نایب قهرمانی پارالمپیک توکیو ایستاد با ۲۰۲/۵۶ امتیاز به رده دوم صعود کرد.  "محمود جعفرزاده" نیز با ۲۲/۷۲ امتیاز در رده بیست و یکم جای گرفته است.  "علیرضا بخت" در این وزن در رده پنجاه و دوم قرار دارد.

"اصغر عزیزی" پاراتکواندوکار وزن ۷۵+ کیلوگرم (۴۴ K) با تصاحب مدال طلای پارالمپیک توکیو و ۲۴۵/۶۲ امتیاز به صدر جدول رده بندی رسید.  "حامد حق‌شناس" دیگر نماینده کشورمان در این وزن با ۴۰/۸۳ امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید

ایران میزبان مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های آسیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون تکواندو اخبار ورزشی پارالمپیک توکیو وزن ۷۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۸۹۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد

تیم میکس ریکرو کشورمان در مسابقات کاپ جهانی تیراندازی با کمان شانگهای چین رکورد ایران را شکست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، در ادامه مسابقات تیراندازی با کمان کاپ جهانی شانگهای چین، تیم میکس ریکرو کشورمان با ترکیب فائز محمدی و مبینا فلاح با امتیاز 1327 در رده پانزدهم قرار گرفت و موفق شد رکورد ایران را ارتقا ببخشد.

پیش از این رکورد ریکرو ایران با امتیاز 1299 بود که در مسابقات کاپ سنگاپور برای ایران ثبت شده بود و در این مسابقات، کمانداران کشورمان موفق شدند رکورد ایران را 28 امتیاز ارتقا ببخشند.

نتایج کمانداران کشورمان در دور مقدماتی کاپ جهانی شانگهای

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • انتخابی جام جهانی چین/ درخشش مدال طلا بر گردن علی خورشیدی
  • رقابت ساره جوانمردی با ستارگان مطرح پاراتیراندازی جهان