Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@20:31:37 GMT

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۱۵۴

بازسازی فوری مناطق زلزله زده سردسیر ضروری است

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علیرضا ورناصری نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس در خصوص گزارش قرائت شده از سوی کمیسیون عمران در باره زلزله سال قبل منطقه سی سخت استان کهگیلویه و بویراحمد، به برخی مشکلات این حوزه انتخابیه اشاره کرد و گفت: برخی مشکلات سطحی و پیش پا افتاده مانند عدم پرداخت حقوق کارکنان شهرداری این منطقه آسیب‌دیده که خودشان هم در جریان زلزله سال قبل خسارت دیده‌اند، وجود دارد که امیدواریم دولت به تعهداتش در این زمینه عمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به گستره مشکلات مناطق زلزله زده سی سیخت گفت: مشکلات بخش پادنای علیا در شهرستان سمیرم نباید زیر سایه مشکلات سی سخت فراموش شود.

ورناصری با اشاره به تکرار حوادث طبیعی در کشورمان به زلزله 5.7 ریشتری صبح امروز در منطقه کوهرنگ در بین استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: مردم این بخش‌ها عمدتا در مناطق سردسیر و برف‌گیر ساکن هستند و با توجه به این شرایط، امدادرسانی فوری به آنها در حوادث طبیعی و بازسازی منازل خسارت‌دیده ضروری است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله بازسازی کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی

 گروه جهادی تالیان نور که مجموعه‌ای از دانشجویان عضو بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور هستند؛ در طول سال با شناسایی مناطق محروم به عنوان محدوده هدف و ارائه خدمات فرهنگی، پزشکی و بازسازی منازل آماده خدمت رسانی به مردم این مناطق هستند.

این گروه جهادی در اقدامی خدا پسندانه و جهادی منازل مردم مناطق محروم روستای دولت‌آباد آقا واقع در شهر قنوات را بازسازی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • دیدار رئیس جمهور با شهروندان مناطق ۱۷ و ۱۸ تهران
  • وضع برخی جاده‌های شرق اصفهان در بدترین شرایط است
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمترتوسعه‌یافته است
  • یکی از رویکردهای مهم شورا توجه به مناطق کمتر توسعه یافته است
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد