Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایشنامه «مرد شده» نوشته آسو بهاری در قالب مجموعه «نمایشنامه‌های فارسی برای اجرا» به چاپ رسیده است که پیش از این آثار دیگر نویسندگان جوان ایرانی را منتشر کرده بود.

در مقدمه کتاب آمده است: «آشنایی ناقص هنرجویان جوان با نمایشنامه‌های فارسی انتشارات نیو را بر آن داشته که تصمیم بگیرد به این واسطه نویسندگان جوان را به هنرجویان معرفی کند و در سوی دیگر پیشنهادهایی قابل اجرا در اختیارشان قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

ماجرای این نمایشنامه در هنگامه هجوم داعش به کشور عراق می‌گذرد و مقاومت بی‌نظیر و دلاوری‌های مردمان مناطق کُردنشین را به تصویر می‌کشد. داعش برای سرِ بریده دختر تک‌تیرانداز کُرد ۲ میلیون دلار جایزه تعیین کرده است ... .

«مرد شده» فروردین و اردیبهشت سال ۱۳۹۷ به کارگردانی بهاری در سالن اصلی تالار مولوی روی صحنه رفت.

بهاری پیش از این نمایشنامه‌های «فراموشی»، «سوگ»، «سریان»، «مجمع ۹ نفره» و «سکوت نسبتا طولانی» را نوشته است.

کد خبر 5319820 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: آسو بهاری داعش نمایشنامه معرفی کتاب تئاتر ایران نمایشنامه نویس نمایشنامه نویسی تئاتر ایران فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه تهران محمد خزاعی سازمان سینمایی موسیقی ایرانی رادیو نمایش شبکه مستند سیما سازمان صداوسیما حضور هنر ایران در جهان پیمان جبلی رسانه ملی فیلم سینمایی کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت

عطااللّه هاشمی در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت ۷۵۰ هزارتن گندم با ارزش حدود ۱۴ همت از کشاورزان خریداری شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

به گفته او، علی رغم گذشت بیش از یک ماه از فصل برداشت، ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است و کشاورزان کماکان چشم انتظار دریافت پول هستند.

هاشمی ادامه داد: براساس قانون ۲۴ ساعت پس از تحویل گندم به مراکز خرید، مطالبات کشاورزان باید پرداخت شود که متاسفانه این امر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

رئیس بنیاد ملی گندمکاران با بیان اینکه دولتمردان نسبت به تخصیص جایزه گندم بی تفاوت هستند، افزود: علی رغم پیگیری های مکرر، خبری از تخصیص جایزه و اصلاح قیمت گندم نیست که استمرار این روند، خرید تضمینی را دچار چالش می کند.

او گفت: براساس برآوردهای صورت گرفته تولید گندم بالای ۱۴ میلیون تن و حداقل خرید ۱۲ میلیون تن خواهد بود که در صورت بی تفاوتی به جایزه گندم و پرداخت مطالبات، محصول تولیدی صرف خوراک دام و طیور می شود و به نوعی هدر می رود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • مادر قاتل آگهی مفقودی بچه را منتشر کرد!
  • مادر قاتلی که آگهی مفقود شدن فرزندش را منتشر کرد
  • «فلسطین و توطئه صهیونیستی انگلیسی» به کتابفروشی‌ها آمد
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد