Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@03:33:17 GMT

بازبینی کتاب‌های درسی در راه توسعه فرهنگ شهادت

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۵۶۶

بازبینی کتاب‌های درسی در راه توسعه فرهنگ شهادت

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، علیرضا کاظمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه دومین جشنواره فرهنگی هنری علمدار در جمع خبرنگاران افزود: دبیرخانه جشنواره به یک دبیرخانه دایمی تبدیل شد، بی شک آموزش و پرورش باید نگاه بلند مدت و عمیق نسبت به این موضوع اساسی داشته باشد.

وی ادامه داد: امسال در ابعاد و موضوعات جشنواره طراحی های جدیدی صورت گرفته است، استقبال بی نظیری که سال گذشته تفاق افتاد، باعث شد طراحی های بهتری صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست ورازت آموزش و پرورش با بیان اینکه جشنواره علمدار یک برنامه برای توسعه و ترویج مکتب شهید سلیمانی است، گفت: ظرفیت های بسیاری در آموزش و پرورش برای این کار وجود دارد. با بهره مندی از ظرفیت کتاب های درسی به بهترین شکل ممکن توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت می گیرد.

کاظمی خاطر نشان کرد: همچنین در این راستا از ظرفیت یادواره های شهدا، تشکل های دانش آموزی و مناسبت ها نیز بهره گرفته می شود.

به گزارش ایرنا، جشنواره فرهنگی و هنری (علمدار) پیرو ابلاغ سیاست‌های و راهبردهای فرهنگی و تربیتی شهید حاج قاسم سلیمانی، به ابتکار اداره کل فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش و حمایت معاونت پرورشی و فرهنگی و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش کرمان ویژه همکاران فرهنگی و دانش‌آموزان تمامی دوره‌های تحصیلی سراسر کشور برگزار می‌شود.

از جمله اهداف این جشنواره گسترش و تعمیق فرهنگ ایثار، مقاومت و شهادت، معرفی اسوه ایثار، اخلاص و عمل برای نسل جوان و نوجوان کشور، صیانت از میراث ارزشمند شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان مدرسه و مکتب درس آموز، بازنمایی حقیقی از تصویر آن شهید آسمانی به مثابه نمادی از هم پیوستگی و همدلی آحاد جامعه ایرانی و امت اسلامی با هر سلیقه و گرایشی، معرفی آثار فرهنگی و هنری دانش‌آموزان و فرهنگیان مستعد و علاقه‌مند و تقدیر از آن‌ها است. 

برچسب‌ها مدارس علیرضا کاظمی کتاب درسی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس علیرضا کاظمی کتاب درسی مدارس علیرضا کاظمی کتاب درسی وزارت آموزش و پرورش دانش آموزان آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر بسیاری در توسعه و پیشرفت کشور دارند گفت: آنان آینده سازان این کشور هستند و باید با آموزش درست و هنرمندانه آنان را برای کشور آماده کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینکه دانش آموزان باید به توانایی های کشور اعتماد داشته باشند، افزود: اگر قرار است اتفاقی در کشور روی دهد تنها از طرق آموزش و پرورش انجام می پذیرد.

این مراسم با همکاری آموزش و پرورش و بسیج سپاه همدان برگزار شد.

دیگر خبرها

  • جشنواره‌های امام رضا (ع) سبب‌ساز توسعه فرهنگ رضوی است
  • اولین جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار برگزار شد
  • حضور ۱۵۰۰ نفر در جشنواره قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی شهید آوینی
  • هشدار درباره افت درسی و ترک تحصیل دانش‌آموزان
  • وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
  • فرهنگ ایثار و شهادت باید به جهانیان معرفی شود
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • سالن کنسرت در ملایر ساخته می شود
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد