Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:28:46 GMT

گلیج در نخستین گام به پیروزی رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۶۱۹

گلیج در نخستین گام به پیروزی رسید

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای دو وزن پایانی رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ از ظهر امروز در شهر اسلو آغاز شد که طی آن مدعیان اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم کشورمان به میدان می‌روند.

بر این اساس در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز مجتبی گلیج در دور نخست به مصاف الیزبار اودیکادزه از گرجستان رفت و با نتیجه ۴ بر صفر به پیروزی رسید.

وی در دور بعد به مصاف برنده دیدار میان رادو لیفتر از مولداوی و دان چپتای از کنیا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این وزن ۲۲ نفر حضور دارند.

کد خبر 5319711 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: مجتبی گلیج کشتی مسابقات قهرمانی جهان کشتی آزاد فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران مسابقات قهرمانی جهان تیم ملی فوتبال ایران تنیس روی میز تیم ملی فوتسال ایران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی فوتسال فوتسال مسابقات فوتبال مقدماتی جام جهانی 2022 قطر حسن یزدانی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن

باواریایی‌ها با انگیزه جبران ناکامی‌های خود در فصل جاری به مصاف رئال مادرید خواهند رفت

طرفداری | در دیداری حساس از دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ از ساعت ۲۲:۳۰ فردا (چهارشنبه) به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافته بود. 

کادرفنی بایرن مونیخ، لیست بازیکنان دعوت شده به اردوی این تیم برای سفر به مادرید را اعلام کرد. بونا سار، کینگزلی کومان، ساشا بویی و رافائل گریرو بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت، قادر به همراهی باواریایی‌ها در نبرد سانتیاگو برنابئو نخواهند بود. 

لیست بایرن مونیخ برای تقابل با رئال مادرید لیست بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی رئال مادرید 2 - بایرن مونیخ 1
  • پاداش ۸۰ میلیونی استقلالی‌ها واریز شد
  • مصاف خیبر و شهرداری آستارا؛ امروز در خرم آباد
  • امروز مصاف دشوار عالمیان در یک هشتم نهایی
  • گل‌گهر در آستانه جام حذفی کامل شد
  • لیست بازیکنان بایرن مونیخ برای سفر به مادرید؛ غیبت ۴ بازیکن
  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • واکنش لاندو نوریس به نخستین پیروزی‌اش در فرمول یک
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن