Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@15:36:31 GMT

یک مأمور دیگر پلیس انگلیس به تعرض جنسی متهم شد

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۲۹۰۶۸۳

یک مأمور دیگر پلیس انگلیس به تعرض جنسی متهم شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، یک مأمور پلیس انگلیس عضو فرماندهی محافظت دیپلماتیک و پارلمانی این کشور، به تعرض جنسی متهم شد.

این در حالی است که فقط چند روز از صدور محکومیت حبس ابد برای «وین کوزنس» افسر پلیس دارای سابقه مأموریت محافظت در پارلمان انگلیس به جرم تجاوز و قتل یک زن جوان می‌گذرد.

به نوشته خبرگزاری «رویترز» پلیس متروپولیتن روز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد «دیوید کاریک» ۴۶ ساله، به اتهام تعرض جنسی بازداشت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کریسیدا دیک» رئیس پلیس متروپولیتن در این‌باره گفت: «بابت اخباری که امروز درباره بازداشت و اتهامات جدی علیه مأمور فرماندهی پلیس دیپلماتیک و پارلمانی شنیدم، عمیقاً نگران شدم».

او با اشاره به آغاز رویه کیفری علیه این مأمور پلیس گفت: «کاملاً این را درک می‌کنم که جامعه نیز بسیار نگران شده باشد».

روز پنجشنبه هفته گذشته و پس از ماه‌ها کشمکش، وین کوزنس مأمور پلیس انگلیس بابت قتل «سارا اورارد» به حبس ابد محکوم شد.

ناپدید شدن سارا اورارد ۳۳ ساله در غروب روز سوم مارس (۱۳ اسفند) هنگامی که پیاده به سمت خانه می‌رفت، موجی از گزارشات درباره خطراتی که زنان را هنگام شب در خیابان‌ها تهدید می‌کند و ناباوری از ناکامی پلیس در رسیدگی به این معضل را به همراه داشته است.

پلیس متروپولیتن تأیید کرده که کوزنس بین ماه‌های فوریه تا جولای سال ۲۰۲۰، به عنوان محافظ مسلح در پارلمان انگلیس مشغول به کار بود.

با اینکه کاریک به همراه کوزنس در یک واحد فرماندهی پلیس مأموریت داشته، در مورد ارتباط احتمالی بازداشت وی با پرونده سارا اورارد اطلاعاتی منتشر نشده است.

تأیید تجاوز و قتل این زن جوان انگلیسی توسط کوزنس موج گسترده‌ای درخواست‌ها برای استعفای رئیس پلیس متروپولیتن را به‌دنبال داشت اما وی از پذیرش این درخواست امتناع کرده است.

از سوی دیگر، «بوریس جانسون» نخست‌وزیر انگلیس روز یکشنبه با انجام تحقیقات پیرامون قتل سارا اورارد توسط کوزنس، مخالفت کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تعرض جنسی پلیس قتل پلیس انگلیس پلیس متروپولیتن سارا اورارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۲۹۰۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از لندن، پلیس گفته نیرو‌های امدادی و ماموران پلیس به مدرسه اعزام شده اند و مهاجم به جرم تلاش برای قتل با تلاش ماموران دستگیر شده و در بازداشتگاه پلیس است.
پلیس درباره انگیزه و هویت مهاجم هنوز گزارشی منتشر نکرده است، اما اعلام کرد در پی این حمله این مدرسه تعطیل شده است.
این دومین چاقو کشی در مدرسه طی کمتر از یک هفته اخیر در این کشور است.
هفتم اردیبهشت نیز یک دختر دانش آموز ۱۳ ساله در منطقه ولز انگلستان دو معلم و یک دانش آموز را در داخل مدرسه با ضربات کارد زخمی کرد و به سه فقره قصد قتل متهم و دستگیر شد.
دیروز نیز یک کودک ۱۳ ساله در پی شمشیر کشی یک مرد ۳۶ ساله در متروی شمال شرق لندن به قتل رسید و چهار نفر دیگر از جمله دو مامور پلیس زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
پلیس اعلام کرد مهاجم را دستگیر کرده است، اما هنوز درباره انگیزه این شمشیر کشی و هویت مهاجم گزارشی منتشر نکرده است.
بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده در انگلیس پارسال ۵۰ هزار و ۴۸۹ جرم مرتبط با چاقو، قمه و قداره در انگلیس ثبت شد که در مقایسه با سال پیش از آن، ۵ درصد افزایش داشته است.
افزایش بی سابقه وقوع جرایم و کاهش سن مجرمان به یکی از معضلات جامعه انگلیس مبدل شده است.
مرکز ملی امار انگلیس شمار جرایم ثبت شده در این کشور را در یک سال منتهی به سپتامبر گذشته، بیش از شش میلیون و ششصد هزار فقره اعلام کرد که ۱۰ درصد بیشتر از سال قبل از آن است و بالاترین میزان در تاریخ این کشور ارزیابی می‌شود.

دیگر خبرها

  • محاکمه مرد رمال به اتهام تعرض به ۵ زن
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ
  • تلاش برای اقدام به قتل در مدرسه‌ای دیگر در انگلیس
  • تعرض مرد رمال به زنان به بهانه بخت گشایی
  • بازداشت بازیگر سرشناس سینما با اتهامات اخلاقی بزرگ
  • بازداشت ژرار دوپاردیو به اتهام تجاوز جنسی/ حمایت مکرون فایده‌ای نداشت
  • ژرار دوپاردیو سرانجام بازداشت شد/ بازجویی برای اتهامات جنسی
  • کشف گنج هخامنشی و ساسانی در چالوس
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • رفع تصرف ۸ هزار متر از اراضی ملی در رودسر